Jump to content
CvGaming

[Ban appeal] Bogehman


Qizard
 Share

Recommended Posts

In-game name: Bogehman

Dagen det hände: ungefär 2 år sedan'

 

När jag hade kommit in på servern för att börja spela altis Life med mina vänner var jag inne inte mer än 5 minuter innan jag behövde gå av olika skäl. Jag kom in dagen efter då jag ville fortsätta spela och det stod att jag hade blivit bannad av Hitem för fusk inte vilka fusk bara att jag fuska som jag absolut inte har gjort. jag blev väldigt arg över men glömde bort för ett tag. Sedan när mina vänner började spela igen på servern ville jag va med med kom på att jag hade blivit bannad utan någon anledning alls. Det enda jag hade gjort när jag blev bannad var att gå runt i Kavala och hann inte göra någonting alls då jag var tvungen att lämna datorn och spelet. Jag skulle gärna vilja komma in på servern och börja spela igen jag vet inte vad ni har för bevis att jag fuskade om jag inte blir unbannad av att ni tror att jag fuskade skulle jag vilja se bevisen om ni skulle vara snäll för jag är villig att spela och lägga tid då jag har aldrig fuskat på något spel och tycker det skulle vara riktigt roligt att spela med mina vänner på eran server.

så snälla om ni verkligen tror att hitem bannade mig av något sorts skäll så vill jag se bevis från han för jag vet att jag inte fuskade.

Med vänlig hälsning Tomas A.K.A Bogehman

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.