Jump to content
CvGaming

RdmRdmRdm


v.pUTIN
 Share

Recommended Posts

     Request Information

        Name: [L.Z] Hernandez Barrón

        Offender-Name: [K.A] Waizo

        Date: 22016-04-14

        Reason: Ja, Ray hade fått syn på ett par fordon med sina hökögon. Så våran plan var att tokråna dom vid en drug dealer, Men istället så började dom stoppa in sitt cocain i husen. Och då får jag syn på en Zamak Covered som vi bestämmer oss för att lockpicka, Vilket vi även gör. Sen ser Waizo oss åka iväg med hans lastbil.. Efter det så börjar jag skriva ett SMS till han att han kan få köpa tillbaka den men han har inga pengar :(

Så han erbjuder droger vilket vi inte tänker ta emot samt att vi trodde att han hade meddelat NLA, så då flyger jag ner och ska hämta Ray och Lavoshkin, Ja och när dom sitter på hellin så kommer det ett hav med kulor emot oss och några av dom träffar lavoshkin vilket gör att han dog, Vi lyckades rädda alla hans saker. 

Senare så hoppar jag upp i en kanal Waizo sitter i och då frågar jag varför han sköt på oss, då säger han först att han sköt brevid och inte märkte att han dödat någon.

Efter det så börjar han snacka om common sense t.ex. "Klart jag skjuter då ni tagit mitt fordon"

Smippsnappsnutt så valde jag att lägga denna ban req då han inte verkar bry sig om regler eller annat dylikt.

http://plays.tv/video/570d090666abbf69d2/mmmmmmm Grafiken förbättras med tiden 

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.