Jump to content
CvGaming

Björt lirar Rust v.3 [Montage]


Björt
 Share

Recommended Posts

8 minutes ago, Olsson said:

Vad håller du på med här då @V1RRE  https://youtu.be/cOSwNQCgn_U?t=112

Som jag redan sagt till dig, Sam, Hedman. Lägg upp banrequest / Ta upp det med mods/admins om ni anser att jag "buggar" vilket jag inte ens gör.

Schyyst montage förövrigt björt :)

 

Link to comment
Share on other sites

Nej, Nu blir jag irriterad! Detta är tredje gången du click-baitar in mig till dina skit montage! Här är jag helt exalterad över lite runescape vev och så kommer den här skiten upp! Är så j**la förbannad nu att jag inte vet vart jag ska ta vägen! Nästa gång du gör så här så kommer jag officiellt göra en ban req!

 

PS. Grabben vid 1:30 hade tagit dig om hans dator inte fuckat ur då.....ähum....seriöst.

Link to comment
Share on other sites

12 minutes ago, kooben said:

Nej, Nu blir jag irriterad! Detta är tredje gången du click-baitar in mig till dina skit montage! Här är jag helt exalterad över lite runescape vev och så kommer den här skiten upp! Är så j**la förbannad nu att jag inte vet vart jag ska ta vägen! Nästa gång du gör så här så kommer jag officiellt göra en ban req!

 

PS. Grabben vid 1:30 hade tagit dig om hans dator inte fuckat ur då.....ähum....seriöst.

Jag har några andra click-baits på gång ;)

Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, kooben said:

Nej, Nu blir jag irriterad! Detta är tredje gången du click-baitar in mig till dina skit montage! Här är jag helt exalterad över lite runescape vev och så kommer den här skiten upp! Är så j**la förbannad nu att jag inte vet vart jag ska ta vägen! Nästa gång du gör så här så kommer jag officiellt göra en ban req!

 

PS. Grabben vid 1:30 hade tagit dig om hans dator inte fuckat ur då.....ähum....seriöst.

https://www.google.se/search?q=FUNNY+MEME&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiqodqZ-orMAhXId5oKHTlvArYQ_AUIBygB&biw=1920&bih=955#tbm=isch&q=meme+faces&imgrc=nAVI-vYm8ffSLM%3A

 

men gg m8, i r8  11/5 babyh

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Eurozze said:

Klippet måste vara väldigt förfalskat, jag dör ju aldrig :o

 

 

Kappa

Juste ja, anledningen kan ju kanske vara för att du flyger 24/7 istället ;) , Kappa 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.