Jump to content
CvGaming

ban request [L.Z] Karleen


Treos
 Share

Recommended Posts

10 minutes ago, v.pUTIN said:

Då jag var på plats när detta hände så skriver även jag en liten truddelutt. Karlen skickade 50k till dig och du ville ha typ 60k 

https://gyazo.com/32c77e7c711b54e2bcdae17293470bda 

Vi har redan pratat om detta du å jag i ts å du valde att bli otrevlig istället för att försöka lösa situationen :) å sa att du inte bryr dig om karleen osv vilket jag personligen tycker är lågt av dig, att inte betala någon extra krona för att ha kvar din polare på servern utan du vill hellre att han får ban.. Men men, ditt val ;) 

Link to comment
Share on other sites

Just now, treos said:

Vi har redan pratat om detta du å jag i ts å du valde att bli otrevlig istället för att försöka lösa situationen :) å sa att du inte bryr dig om karleen osv vilket jag personligen tycker är lågt av dig, att inte betala någon extra krona för att ha kvar din polare på servern utan du vill hellre att han får ban.. Men men, ditt val ;) 

Otrevlig? satt och förklarade för dig, Tror inte jag behöver skriva något mer då det inte går hela vägen.

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, v.pUTIN said:

Otrevlig? satt och förklarade för dig, Tror inte jag behöver skriva något mer då det inte går hela vägen.

Menar inte otrevlig i tsen, otrevlig via smsen när jag bad dig att hjälpa din polare, bachne har redan sett detta så.. Det får du ta med honom.

Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, treos said:

Menar inte otrevlig i tsen, otrevlig via smsen när jag bad dig att hjälpa din polare, bachne har redan sett detta så.. Det får du ta med honom.

Sa till dig att du inte kommer få refound på din dupade ljuddämpare. Och att du inte sitter och väntar på att Karlen kommer online och pratar med han om dessa 10k vet jag inte:(

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, v.pUTIN said:

Sa till dig att du inte kommer få reound på din dupade ljuddämpare. Och att du inte sitter och väntar på att Karlen kommer online och pratar med han om dessa 10k vet jag inte:(

Som jag sa tidigare tog utav ljuddämparen av po7an å la den i mitt hus å dog sedan med po7an utan att logga å hålla på så förstår fortfarande inte hur du kan hålla på säga att jag dupear skiten.. Vi har redan pratat om detta dock å du hade chansen att hjälpa men du valde att inte göra de så lev med detta nu å kom inte med bullshit, tack på förhand :)

Link to comment
Share on other sites

  • Bachne locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.