Jump to content
CvGaming

[Ban appeal] Bogehman svar till LegacyMaster


Qizard
 Share

Recommended Posts

In-game name: Bogehman

Date: about 2 years ago

Reason: detta är som ett svar till legacy master då jag vet att banen är vac så är det en overwatch ban på cs du kan tro mig eller inte bryr mig inte riktigt om det. Det jag vill fråga är vart är bevisen på denna insta ban på servern om jag ska bli insta bannad på ens server efter 5 minuter utan någon anledning alls vill jag gärna se bevisen från hitem för denna ban. Förutom det har jag sett mycket dubbelmoral på detta forum på min första ban appeal jag skrev då ni sa att mina kompisar inte ska skriva för mig och era admins gör det direkt efter för hitem utan att låta hitem tala och säga varför han bana mig o visa bevisen så jag skulle vilja att ni tänker om detta innan ni gör sådant drastiskt då jag faktiskt är fullt ut ärlig att jag aldrig fuskade på eran server och ville spela på den. och att svara på ett sådant ohövligt sätt svara på någons thread är väldigt väldigt otrevligt för folk på andra ändan då vissa admins som legacy master verka svara nej på allas ban appeals så länge jag har kollat på ban appeals han har svarat på så snälla tänk över detta och ge mig dessa bevis från hitem att jag fuska och om han värkligen har bevis får ni väll ha kvar banen om det inte finns några vill jag att ni tar bort banen om ni skulle kunna vara så snäll

Link to comment
Share on other sites

18 minutes ago, Qizard said:

In-game name: Bogehman

Date: about 2 years ago

Reason: detta är som ett svar till legacy master då jag vet att banen är vac så är det en overwatch ban på cs du kan tro mig eller inte bryr mig inte riktigt om det. Det jag vill fråga är vart är bevisen på denna insta ban på servern om jag ska bli insta bannad på ens server efter 5 minuter utan någon anledning alls vill jag gärna se bevisen från hitem för denna ban. Förutom det har jag sett mycket dubbelmoral på detta forum på min första ban appeal jag skrev då ni sa att mina kompisar inte ska skriva för mig och era admins gör det direkt efter för hitem utan att låta hitem tala och säga varför han bana mig o visa bevisen så jag skulle vilja att ni tänker om detta innan ni gör sådant drastiskt då jag faktiskt är fullt ut ärlig att jag aldrig fuskade på eran server och ville spela på den. och att svara på ett sådant ohövligt sätt svara på någons thread är väldigt väldigt otrevligt för folk på andra ändan då vissa admins som legacy master verka svara nej på allas ban appeals så länge jag har kollat på ban appeals han har svarat på så snälla tänk över detta och ge mig dessa bevis från hitem att jag fuska och om han värkligen har bevis får ni väll ha kvar banen om det inte finns några vill jag att ni tar bort banen om ni skulle kunna vara så snäll

Är det en Overwatch ban så står det inte att du är vaccad på din profil, Däremot kan din Overwatch ban blivit en VAC o har du fått en VAC har du uppenbarligen fuskat,

Edited by Olsson
Link to comment
Share on other sites

Ok men det är inte bara mig det har hänt att man får overwatch Ban och står vacban utan att ha fått det

Men det jag ville ha svar på som jag skrev i Ban appealen är har jag fuskat vill jag ha fram bevis för jag var inne ynka 5 min kommer tillbaka och permanent bannad för fusk av hitem men det står inte vilket fusk inget specifikt

Bara fusk

 

Link to comment
Share on other sites

då är ju frågan varför skulle jag försöka bli bannad p mitt cs go konto som jag har har över 1300 timmar på i onödan? det är ju bara slöseri med pengar då jag blev overwatch bannad och som sagt inte fcking fuskar 

 

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, Kafarov said:

Jag förstår dock inte hur man förtjänar att sitta en kanske felaktig ban på en Arma 3 server i mer än ett år för att man har VAC på CS:GO

Han är ju inte bannad för att han har en VAC ban. Kille ljög i sin förra ban appeal "Jag har aldrig fuskat". 

Dessutom så tror jag att det är YTTERST få (om ens någon/några) bans som Hitem har lagt som är felaktiga. 

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, Kafarov said:

Jag förstår dock inte hur man förtjänar att sitta en kanske felaktig ban på en Arma 3 server i mer än ett år för att man har VAC på CS:GO

Ifall du hade satt dig in lite mer i ämnet istället för att bara fort scrolla ner till Submit reply knappen så hade du insett att hans första ban appeal vart nekad för att han LJÖG i den. Vet inte hur det är med dig men jag anser inte att acceptera lögner i ban appeals är ett vinnande koncept. 

Link to comment
Share on other sites

On 2016-04-14 at 1:46 PM, Qizard said:

In-game name: Bogehman

Date: about 2 years ago

Reason: detta är som ett svar till legacy master då jag vet att banen är vac så är det en overwatch ban på cs du kan tro mig eller inte bryr mig inte riktigt om det. Det jag vill fråga är vart är bevisen på denna insta ban på servern om jag ska bli insta bannad på ens server efter 5 minuter utan någon anledning alls vill jag gärna se bevisen från hitem för denna ban. Förutom det har jag sett mycket dubbelmoral på detta forum på min första ban appeal jag skrev då ni sa att mina kompisar inte ska skriva för mig och era admins gör det direkt efter för hitem utan att låta hitem tala och säga varför han bana mig o visa bevisen så jag skulle vilja att ni tänker om detta innan ni gör sådant drastiskt då jag faktiskt är fullt ut ärlig att jag aldrig fuskade på eran server och ville spela på den. och att svara på ett sådant ohövligt sätt svara på någons thread är väldigt väldigt otrevligt för folk på andra ändan då vissa admins som legacy master verka svara nej på allas ban appeals så länge jag har kollat på ban appeals han har svarat på så snälla tänk över detta och ge mig dessa bevis från hitem att jag fuska och om han värkligen har bevis får ni väll ha kvar banen om det inte finns några vill jag att ni tar bort banen om ni skulle kunna vara så snäll

 

Ohövligt svar, javisst. Men det är någonting utöver det extra att marschera in här efter 2 år som du säger att det är och KRÄVA bevis utav en admin som inte längre finns med i vårat admin-team p.ga att denna individen inte hade den tiden att lägga på våran community som han krävde utav sig själv. Det finns inte längre några bevis och det finns ingen jag kan vända mig till gällande din ban och med tanke på vad som står i din ban text så har jag verkligen inte tänkt överväga att lyfta på din ban, faktum att du är VAC-bannad i något spel gör det verkligen inte bättre. Oavsett om det är en Game-ban eller en VAC ban så har du gjort något för att skaffa dig en oschysst fördel över dem andra spelarna i spelet som du har spelat. Jag har hört talas om spelare som fått Game-ban för att dem som gått igenom bevis har trott att dem fuskat p.ga den skickligheten som spelaren besitter, men då är min fråga till dig.. Är du ScreaM? Eller är du möjligtvis Top 20 i ESEA så att du kan motivera varför du fått denna game-ban om det inte varit p.ga fusk eller scripts?

Du nämner också att jag skriver "Nej" på dem flesta ban appeals? Ja fair enough men dem flesta ban appeals är ett solklart nej eller ett "Testa igen om X antal månader" och i vanliga fall så är det en annan admin än jag som har hand om denna sektion men jag har valt att hjälpa till och avlasta där jag kan p.ga tidsbrist för den andra administratören och det är därför du "bara" sett mig svara på ban appeals. 

Hitem har under tiden vi spelade tillsammans visat upp tillräckligt med bevis för mig för att jag ska 110% lita på hans kompetens inom dem delar han var delaktig på våran server och därför så måste jag tyvärr säga nej till denna ban appeal. Kan inte svara på vad andra admins har skrivit på dina ban appeals, men hade du kommit till mig direkt när detta hänt så hade jag gjort allt jag kunnat för att lösa din ban åt dig ifall du nu anser dig vara oskyldig, men tyvärr så har det nu gått alldeles för lång tid och jag kan bara neka dig och önska dig lycka till på andra håll inom arma!

Fortsätter du göra ban appeals så kommer du få exakt samma svar som på denna!

Väl mött 

PM:a mig gärna här på forumet eller TS ifall du vill prata vidare.

// Legacy

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.