Jump to content
CvGaming

Ban request [RSB]


OllePollePall
 Share

Recommended Posts

Name: [SS] Olle Skillius

Offender-Name: [RSB]

Date: 2016-04-16 19:00-20:00 (vet inte riktigt eftersom att jag gör denna banreq morgonen efter)

Reason: Dom engagar inte rätt och försöker vdma oss flera gånger. Efter det så rdmar dom många fler. Bad dom hoppa ner i våran gäst kanal och kan ju säga att dom inte hade den bästa attityden.

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

 Det var inte direkt bara vårat fel att vi kraschade in i varandra.

Jag vill be om ursäkt att vi inte sa "this is rsb". Vi är gamla veteraner som inte har spelat på ett tag nu, men vi gav faktiskt inget ultimatum OCH det var ni som sköt först. Som man ser och hör i videon.

Jag vill också be om ursäkt att Herman inte gav ett ultimatum till medic, vi trodde alla att han redan hade gjort det.

BTW det första jag hörde när jag kom in i ts var att vi var "cpn". Sitt inte och skriv att JAG hade dålig attityd när ni inte hade speciellt bra attityd heller.

Edited by GURKAN
Link to comment
Share on other sites

Kommer inte banna dem i den här situationen för VDM då ni faktiskt olyckligt krockar.

Deras engage är fel MEN ni skjuter först utan någon riktig rätt att skjuta.. 

Kommer låta er båda komma undan med en varning för detta. RSB ni har medlemmar som redan är bannade för regelbrott så nästa gång ni lägger en fail engage eller dylikt så kommer ni bli bannade.

[SS] Ni får absolut inte bara hoppa ut och skjuta för att ni "tror" att dem har engageat, ni får helt enkelt vara säkra. Sen när dem väl lägger sin fail engage, försök prata med dem istället för att vara dem första som skjuter. 

 

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.