Jump to content
CvGaming

Ban Appeal å Kurre Ugurs Vägar


Jackson
 Share

Recommended Posts

Hej Kurre Ugur här igen. Jag har spelat på servern ett långt tagn, runt 7 månader. Jag blev tagen av dig för dupeing. Då jag hade Dupeat Ghillie Suit, Mk14 och tillbehör.
Du kommer in med Daniel Macares och säger det ni har sett. Det orsakade att jag knappt kunde sova på 2 dagar. Nu sitter jag mestadels i [RU] Russian Federation/[NF] Nuestra Familia Teamspeak kanal, Den mesta tiden när jag sitter i kanalen så brukar jag titta på Chebbi och Yegor när dom spelar på Cv Gaming.
För att få en uppfattning av vad som jag missar. På sista tiden har jag trollat runt med dom i [RU] på Teamspeak. Jag skulle uppskatta så otroligt mycket om ni kunde ge mig en chans att få köra på servern att bevisa att jag har ändrats. Jag kan sitta här och säga att jag att aldrig kommer dupea igen.
 Men du kommer ändå inte tro på det.  Jag ber från grunden av min själ att jag skulle kunna göra vad som helst för att få komma tillbaka. Bara att få köra på Cv en dag skulle göra mig så otroligt lycklig. Whipea mig så jag har totalt 0 i allt så skulle jag ändå vara glad.

 

Lägger upp denna åt honom då han är bannad på forumet e detta inte tillåtet ber jag om ursäkt, försöker bara hjälpa till.

Link to comment
Share on other sites

Sedan den dagen då han fick sin ban för dupe, har han suttit och trollat på forumet. Tycker personligen inte att det bevisar en förbättring på en person. Och detta beteende har fortsatt efter varningar.

 

beslut ang denna appeal är helt och hållet upp till @LegacyMeister™

 

Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.