Jump to content
CvGaming

Ban Request - [Cv-D]


Olsson
 Share

Recommended Posts

        Name: [Ms] Olsson, [Ms] Zacharias, [Ms] Sam, [Ms] Stewie Lorenzo, [Ms] Putin, [Ms] Bartowski

        Offender-Name: Hela [Cv-D]

        Date: 2016-04-22 KL 17:06

        Reason: Vi blir engeageade av Cv-D och när vi blir engeagade så är Cv-D 8 inne sen loggar en till Cv-D in och dom är 9 inne som vi märker sen efter fighten, Då hoppar vi direkt ner till Cv-D kanalen och så kommer Cv-D ner dit och vi säger att vi vill att Jeppesson eller Kafarov hoppar ner och tillslut kommer då Jeppesson & Kafarov och då börjar jag förklara och då svarar är Jepesson svin dryg och sen säger  [Cv-D] Waizo: Är det en tjej i kanalen eller? Vilket jag tycker är riktigt onödigt och väldigt omoget, Han gör det endast för att vara dryg.

        Bevis: 

Link to comment
Share on other sites

jag loggade in pga nya patchen av bohemia skulle kolla om det funkade att ändra min "Malloc" på arma 3 launcher och loggade in på server för att testa om det funkade, jag var aldrig med i fighten satt bara i mitt hus och testade.!!!

moget av dig att skriva "Cv-Rookhandel"

kan tillägga till dig olsson utanför detta:

http://imgur.com/dXXGD55

http://imgur.com/L43oXAJ

 

Edited by Wazz
Link to comment
Share on other sites

Olsson, det är synd att du tycker jag är dryg men när vi försöker att förklara för er i vanlig ton så vägrar ni ju lyssna för ni kan aldrig se saker från mer än eran egen synvinkel, vi förklarade för er att det var dålig kommunikation mellan oss och det var aldrig meningen att vara fler än 8 inne, vi förklarade även att luke aldrig var i närheten av fighten och inte hade avsikt att vara det heller. Jag har tagit film som jag laddar upp där man klart och tydligt ser att Luke är på annan plats.

Ps bra titel på filmen, visar verkligen vilken slags människa du försöker vara :drinks:

Edited by Jesper Johansson
Link to comment
Share on other sites

Just now, Olsson said:

Det var igår när Marshall satt i Lobbyn och disconnectade 2 sekunder efter ok

Samma sak jag satt i mitt hus och försökte lösa mitt problem med arma!!!

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, GODwazz said:

jag loggade in pga nya patchen av bohemia skulle kolla om det funkade att ändra min "Malloc" på arma 3 launcher och loggade in på server för att testa om det funkade, jag var aldrig med i fighten satt bara i mitt hus och testade.!!!

moget av dig att skriva "Cv-Rookhandel"

kan tillägga till dig olsson utanför detta:

http://imgur.com/dXXGD55

http://imgur.com/L43oXAJ

 

LOL buggar skämtar du elr hahahahah

Link to comment
Share on other sites

Just now, GODwazz said:

Samma sak jag satt i mitt hus och försökte lösa mitt problem med arma!!!

 

 

Just now, Philips said:

Fast det står ju klart o tydligt att han har varti inne i minst 28 min =?

Ja för han var inne innan o spela och sen loggade han när vi märkte att vi var 9 Men vi var inte i combat när vi var 9 inne iaf

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, GODwazz said:

sam du har inget med det att göra så håll käften

 

Jag vart ju med i fighten, Du är fan fett j**la omogen käftn själv förfan

Edited by Sam
Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Olsson said:

 

 

Ja för han var inne innan o spela och sen loggade han när vi märkte att vi var 9 Men vi var inte i combat när vi var 9 inne iaf

jag ser inte varför det skulle påverka beslutet eftersom han fortfarande inte var med i fighten

Link to comment
Share on other sites

Just now, Olsson said:

Det var igår när Marshall satt i Lobbyn och disconnectade 2 sekunder efter ok

 

6 minutes ago, Philips said:

Vill bara påpeka att detta var ni igår http://imgur.com/UhrxjV0

Marshall skulle bara starta om datorn men alla andra trodde att han skulle dra och spela något annat, så vi sa åt Stewie Lorenzo (tror jag att det var) att han kunde logga in. Och när Marshall kom in igen så visste inte han att Stewie Lorenzo hade loggat in, och då blev vi 9 personer inne samtidigt i bara några sekunder.

Link to comment
Share on other sites

de är omöjligt för mig att höra om de är en tjej eller kille och de hade ju varit kul om de var fler tjejer på servers.   har aldrig varit i kontakt med olsson förut och aldrig prata i ts med han.   så ber om ursäkt om du tog illa upp, ville inget illa

 

 

mvh Pontus

Link to comment
Share on other sites

Just now, Waizo said:

de är omöjligt för mig att höra om de är en tjej eller kille och de hade ju varit kul om de var fler tjejer på servers.   har aldrig varit i kontakt med olsson förut och aldrig prata i ts med han.   så ber om ursäkt om du tog illa upp, ville inget illa

 

 

mvh Pontus

Snacka skit

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.