Jump to content
CvGaming

Ge oss mer tid!


Jesse Pinkman
 Share

Recommended Posts

       Name: [T.W.C.B] Walter White

        Offender-Name: Hela [B.D.C]

        Date: 2016-04-23 Runt 5 tiden

        Reason: Jo de gav min kompis inte tillräckligt med tid att sätt upp händerna på huvudet, utan sköt direkt efter de sagt deras engage.

 

https://www.youtube.com/watch?v=twjFq7tVMxk

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Jesse Pinkman said:

       Name: [T.W.C.B] Walter White

        Offender-Name: Hela [B.D.C]

        Date: 2016-04-23 Runt 5 tiden

        Reason: Jo de gav min kompis inte tillräckligt med tid att sätt upp händerna på huvudet, utan sköt direkt efter de sagt deras engage.

 

https://www.youtube.com/watch?v=twjFq7tVMxk

vadå¨hela BDC?

 

Link to comment
Share on other sites

Tycker inte det är okej att ni inte ger han mer tid. Visst förstår jag att ni känner er hotade när han har vapnet uppe och visst finns de en risk att han börjar veva. Men det är de som är nackdelen med att engage:a. Man måste ändå kunna ge personen de sekunder han behöver för att hitta rätt knappar osv.

Link to comment
Share on other sites

[B.D.C] viggo är bannad 3 dagar för RDM. 

Ni ger [T.W.C.B] Walter White inte ens 1 sekund, 1 SEKUND att ta upp händerna. Hade han börjat att rikta vapnet mot er hade jag tyckt att situationen såg annorlunda ut. men nu gjorde den inte det. 

Ni skulle inte dö ifall ni gav han 2,3 kanske 5 sekunder längre tid ni sitter bakom föremål. Tänk på det till nästa gång!

DOCK måste jag säga att eran engage är Solklar. Men faktum är att ni ger han alldeles för lite tid för att reagera och följa erat ultimatum!

//Bachne

Link to comment
Share on other sites

  • Bachne locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.