Jump to content
CvGaming

Ban Appeal [Ms] Sam


Sam
 Share

Recommended Posts

Appeal Information

            Name: [Ms] Sam

            Date: 2016-04-22 Time: Runt 19:00 skulle jag vilja säga

            Reason: Jag vart bannad av P.Bracket för ovårdat språk. Vilket är förståligt. Min bror (Olsson) blev perm bannad och jag blev väldigt sur så när jag fick reda på att en nära vän till mig och då Olsson som hade laddat up en video när han sprang fram naken som polis och skulle loota och Olsson sköt för att han inte fick någon tagg och det såg verkligen inte ut som en polis. Jag kände som om att den personen uttnytjade situationen för att få han bannad. Då skrev jag ett par väldigt omogna och otrevliga saker till den här personen, vilket vart helt fel gjort av mig och kommer aldrig göra nåt så dumt igen. Jag vet att det jag gjorde vart helt fel och extremt dumt (har bett om ursäkt ett flertal ggr). Jag har aldrig varit riktigt bannad det vart en gång för mass vdm men den blev borttagen. Jag tycker själv att jag ska få en ban men undrar bara om det finns något sätt att förkorta bannen :)! Tack för att ni läst igenom denna ban appealen!

Edited by Sam
Link to comment
Share on other sites

  • Afriel locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.