Jump to content
CvGaming

CS:GO Turnering *CLOSED*


Goatis
 Share

Recommended Posts

Goddag damer och herrar!

Vi tänkte hålla en CS:GO turnering nästa fredag den 29/4!

För mer info: https://binarybeast.com/xCSGO1604246

:D

Ni som vill delta. skriv ert lagnamn och vilka spelare ni vill ställa upp här i kommentarerna så lägger jag manuellt till er i turneringen.

Ni får ha en reserv spelare och ni får bara byta spelare en gång under turneringen.

Vi kommer dra igång matcherna runt kl 18.00 - 18.30 så se till att befinna er inne på teamspeak under denna tid 

Kartorna som kommer spelas är

  • de_dust2
  • de_mirage
  • de_cache
  • de_nuke
  • de_train
  • de_overpass
  • de_cobblestone

Regler:

  • Alla spelare måste recorda matcherna.
  • Om en person anser att någon i andra laget kan använt fusk, har den personen 30 min på sig att lägga upp motbevis från matchen. Om denna person inte har bevis kommer spelarens lag att bli diskade.
  • Knivrunda kommer köras för att välja sida
  • Screenshot kommer krävas när matchen är spelad för att verifiera vinnande laget
  • Rysshopp är förbjudet
  • Pixelwalking är förbjudet
  •  

Bans och picks:

I BO1 kommer vi köra bans och picks.

Lag B (undre laget i bracketen) börjar banna karta

Lag A bannar karta 

Lag B bannar karta

Lag A bannar karta

Lag B bannar karta 

Lag A väljer karta som ska spelas av 2 dom kartorna som finns kvar

I BO3 kommer vi låta båda lagen välja varsin karta och sen som tredje karta kör vi de_dust2

 

Link to comment
Share on other sites

Som han skrivit där uppe!

Vi kommer dra igång matcherna runt kl 18.00 - 18.30 så se till att befinna er inne på teamspeak under denna tid

Angående hur lång tid det kommer ta så är det svårt o säga, Men jag skulle nog tippa på att det kommer ta hela kvällen så planera inget annat om du tänkt vara med i turneringen :)

Link to comment
Share on other sites

  • Goatis locked and pinned this topic
  • Goatis unpinned this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.