Jump to content
CvGaming

ban apeal Bugge


Bugge
 Share

Recommended Posts

Apeal information:

Namn: [NF] Jose precedez

Datum: 2016-04-24

Anledning:

Jag blev bannad för flytt av gear enligt en s.k fast-traveling, något som det för stunden av bannen inte funnits en skriven regel om, utan bara något som sägs vara enligt "sunt förnuft".
Hardman skrev en tråd och försökte hjälpa mig lyfta denna fråga (https://cvgaming.net/topic/6860-nu-lägger-jag-mig-i-upp-till-admins-att-fixa/) och jag anser att om regeln funnits vid tillfället så visst då ska jag få straffet.

Men då regeln ej fanns uppskriven i regelverket så tycker jag att för denna gång bör ni häva denna ban och även uppdatera regelverket så detta inte blir en förvirring av vad man får och inte får i en situation som denna.
Då det finns många spelare på denna servern som har gjort en sådan fast-travel med gear från ett av sina hus till ett annat av sina hus (och även kommer fast-travla gear i framtiden)

Detta kommer bli en grundsten hur en regel skall tillämpas för just detta i framtiden.
Men att nu borde få min ban hävd då regeln ej fanns på plats. Då detta även hjälper servern att förtydliga vad som gäller framöver.

tack för mig mvh Bugge/Emil 

Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.