Jump to content
CvGaming

Ban appeal [Jax]


Jackson
 Share

Recommended Posts

http://plays.tv/video/571d16cdc3de7fad69/jax-miss-click

detta e min kompis video då mitt recording program av någon anledning fuckar ur lite då o då....

här hör du att jag berättar att det var en missclick och du ser att jag skriver i side åt honom. tyvärr så var han inte nära nog för att se när jag sätter mig brevid kaptens kropp o skriver i direct åt han att komma tillbaka så vi kan fortsätta vårt RP scenario. då han inte svarar så bestämmer jag mig istället för att lämna hans olåsta tempest o inte heller rör jag hans kropp utan är på väg att gitta när en snubbe i huset börjar skrika skälls ord på oss.... jag tycker det e konstigt att jag blev bannad för detta då jag gjorde mitt bästa för att gottgöra och om jag hade fått chansen hade jag absolut kunnat refounda hans kläder osv. men istället så skiter han i att komma tbx o rpa han struntar i att äns prata med mig i TS utan lägger bara en banreq. Tycker det e tråkigt att jag blev bannad för ett misstag när jag dessutom verkligen försökte att göra det ogjort.... skulle uppskatta en unban och är absolut villig att prata med kapten i TS o be om ursäkt. men tycker fortfarande att det är tråkigt att det är "försent" när det kommit upp på forumet då jag inte visste att det jag gjorde var "fel" såg det mest som ett sånt misstag som händer o vela därför inte ta hans grejer o sno den olåsta devicen osv....

Link to comment
Share on other sites

Såg att du skrev förut på Ts, hade inte tid just då att svara dock. Skulle vilja prata med dig på Ts så fort du är tillgänglig så får vi se vad vi kan komma överens om.

Ska även försöka få in Kapten i Ts så reder vi ut denna ban tillsammans.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.