Jump to content
CvGaming

Hare boiz and görlz


Joelelele
 Share

Recommended Posts

Halloj, nu är det så att jag har tänkt ett tag på att inte bara dra från servern utan arma som spel och det har inget med CvGaming som ett community,

utan det är mer att jag spenderar mer tid på att spela än på det som är viktigt t.ex skola, vänner och relationer.

 

Sen jag började på CvG för ungefär ett år sedan har jag inte bara haft roligt utan även skaffat många vänner som förhoppningsvis kommer vilja hålla kontakt ett tag till,

Det finns många personer jag skulle vilja tacka för härliga stunder men de vet vilka de är :)

Som ni nog märker så är jag ej bra på att skriva långa texter så det är nog ännu ett till exempel varför jag lär slita mig från datorn ett tag och ta mig an skolan lite mer noggrannare,

Så ni får alla ha det så bra och hoppas vi hört/syns någon annan gång.

Kommer självklart sitta i ts då och då och det finns alltid chans att man kommer tillbaka till detta underbara community.

Och om någon undrar vart mitt gear och pengar ska ta vägen så vill jag helst att det ska bli ett event av det,

så jag överlämnar det till thorsten att göra vad han vill med (bara det blir svårt att få tag på)

 

Och varför inte lägga ett Final Montage (lite blandade montage).

 

https://www.youtube.com/watch?v=fNxml9yTQZM

Link to comment
Share on other sites

Joel <3

Vart ska jag börja, vi började gibba ihop under än väldigt lång tid och det är jag glad över att vi gjorde. Jag har haft så j**la kul med dig Joel så det är sjukt. Alla dessa cp saker i ts så man får aids och allt. Jag kommer sakna dig otroligt mycket och du har mig på steam skype, snap, du har fan min adress med tror jag haha. Hur som haver så hoppas jag att du får spel lusten igen sen. Och får du det så finns det gear i mitt hus att hämta "om jag inte blir raidad under denna period" På återseende. :( <3333333 #nohomo!

Link to comment
Share on other sites

13 minutes ago, capii said:

När en legend kommer tillbaka lämnar en annan

Mvh. Capii

Kan ju säga att du och jag capii har haft våra bra och dåliga tider men aja vad ska man säga önskar bara att våra gamla tider i avf med alla goa grabbar hade fortsatt

http://imgur.com/12cfQwa

Edited by BjeNw0w
Link to comment
Share on other sites

Ja du... när jag började på servern hade jag inga polare.. Efter en tid tröttnade jag på att spela själv och skulle precis sluta på servern. 

Men då den dagen jag skulle ha slutat så kom du och Capii och fick in mig i avf. När jag gick med där så var ni snälla ni var roliga men bäst av allt ni gillade mig. Tiden gick och en efter en blev antigen bannad eller lämnade servern. Tillslut hittade vi den mest tappade människan på serven. Vi hittade bugge. När han kom så startade vi vårat ryska gäng [RU] där hade vi nog den roligaste tiden på serven. .

Aja Slut på allt skit snack. . Joel jag kommer sakna dig så enormt. Det är du som har fått mig att spela så länge på serven och du har blivit som en del av mitt hjärta alltså. Aja som bugge sa hoppas spel känslan kommer tbx och hörs väll på ts då då ❤❤❤

Link to comment
Share on other sites

Nu när det är dag får man väl också lägga upp en kommentar på hur mycket man kommer sakna våran Yegor. Kan bara säga direkt att du är utan tvekan den roligaste personen på hela servern. Bara som sent som igår så lägger Joel en diss och kort där efter säger "Jag hade fan varit bra på ett krematorium jag burnar ju folk hela tiden". Finns ingen annan som är så sjuk som Joel. Det jag kommer sakna är att man inte har någon annan att kalla bugge tappad med (ja vi skämtar med bugge), eller ha någon som har en egen arma 3 server där vi har gjort alla möjliga sjuka saker. Jag kanske inte har så mycket att komma med då jag har mest bara hängt i eran ts men jag tror jag kommer sakna dig lika mycket som våran chebbi i foppatofflor som redan saknade dig en dag efter du åkt till auschwitz gör. Ha det bra Joel hoppas att du kommer tillbaka och inser att servern inte blir sig lik utan dig.:wub::wub:

Link to comment
Share on other sites

18 minutes ago, Scuba said:

Nu när det är dag får man väl också lägga upp en kommentar på hur mycket man kommer sakna våran Yegor. Kan bara säga direkt att du är utan tvekan den roligaste personen på hela servern. Bara som sent som igår så lägger Joel en diss och kort där efter säger "Jag hade fan varit bra på ett krematorium jag burnar ju folk hela tiden". Finns ingen annan som är så sjuk som Joel. Det jag kommer sakna är att man inte har någon annan att kalla bugge tappad med (ja vi skämtar med bugge), eller ha någon som har en egen arma 3 server där vi har gjort alla möjliga sjuka saker. Jag kanske inte har så mycket att komma med då jag har mest bara hängt i eran ts men jag tror jag kommer sakna dig lika mycket som våran chebbi i foppatofflor som redan saknade dig en dag efter du åkt till auschwitz gör. Ha det bra Joel hoppas att du kommer tillbaka och inser att servern inte blir sig lik utan dig.:wub::wub:

 

You are only allowed to give 10 likes per day. You cannot give any more likes today.  :wub::wub:

Link to comment
Share on other sites

efter din lilla resa så hände nånting som väckte ett större intresse än att spela för lilla Joel han upptäckte kvinnan! Nu så kommer lilla Joel spela mindre och haffa mera. Men man kan fortfarande spela och få brudar ska du veta! skämt åsido behöver nog inte skriva nån novell för jag är för lat för d men du kommer inte slippa mig så enkelt<3 P.S ring om du har tjej problem!

Link to comment
Share on other sites

Just now, K.F Carl Mark said:

efter din lilla resa så hände nånting som väckte ett större intresse än att spela för lilla Joel han upptäckte kvinnan! Nu så kommer lilla Joel spela mindre och haffa mera. Men man kan fortfarande spela och få brudar ska du veta! skämt åsido behöver nog inte skriva nån novell för jag är för lat för d men du kommer inte slippa mig så enkelt<3 P.S ring om du har tjej problem!

You are only allowed to give 10 likes per day. You cannot give any more likes today.  ojdå carl a little bit revealing but is okej :wub: det är bara att skriva så fortsätter jag carrya dig på cs bror;)

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.