Jump to content
CvGaming

Carl Mark is out<3


 Share

Recommended Posts

Har under en längre tid tröttnat på arma. enda anledningen varför jag har varit kvar är nog communityn CV har nog det bästa communityn som finns har träffat så j**la många polare och sköna personer. Men nu så har jag tröttnat på arma helt. kommer nog tillbaka när det har hänt nån stor ändring på servern. Första gången jag joina denna server var rätt j**la längesen kommer inte ihåg när exakt men mer en ett år iallafall kom in med 3 polare som jag körde dayz med vi började med att göra vårat fina lilla gäng K.F som sprang runt vid copper mine och kavala cp med rooken i högsta hugg. efter en stund kom våra första rivaler som var S.C.P och ratz vi krigade som idioter om copper mine och vem som kontrollera det. Under denna tid så träffa vi en medic som hette marly han kom fram och fråga oss om han fick joina vårat gäng vi sa ja och tog in marly i våra famnar. Efter en stund kom lilla bobin som fråga om han fick joina oss det var så jag kände den lilla plebben vi har hållt ihop i nästan alla gäng. Under sommarn tappa jag lusten för arma och tog en paus på nån månad under denna period dog K.F. Några månader senare så kom jag tillbaka och kom in som medic och körde det en stund. lite senare träffade jag Nilzzon och Jax som hjälpte till at starta upp K.F igen under en tid var vi relativt stora och ett allmänt trevligt gäng. Jag åkte på semester och allt gick åt skogen och gänget splittrades. Jag därpå joinade Cv-Ds under den tiden som jax var boss och kom in som ub jag var nog en liten mini hitler som ub under den tiden kan nog flera av Cv-Ds medlemmar komma ihåg men jag hade kul efter detta så blev vissa medlemmar av cv-d trötta på mig den lilla mini hitler ubn så jag fick stiga ner då lämna jag cv-d och snacka med lilla chebbi och sedan därpå joinade RU. I RU fick jag lära känna spindelgren,joel,Bugge,Teo Under min tid i RU hade jag så j**la kul det var nog en av dom roligaste tiderna på cv. Jag och Bugge hade våra små dispyter men det var ett hat kärleks vänskap. Aja nu är den här lilla novellen slut snipp snapp slut. vill tack många j**lar kommer försöka rada upp alla men kommer nog glömma nån. vill tacka joel,bobin,marly,chebbi,macke,jonas,bachne,peter marple,chefen,bugge,kafarov,jeppesson,braket raket,teo,nilzzon,jax,sossemeister,kooben,zacharias,spindelgren,scuba,boyka<3,norren,grabbligan,ludde,sikta, tev jäveln,lmloooy och alla andra på denna server som gör den så j**la magisk<3

kommer länka några fina minne från servern här nere hare bra im out<3

 

Edited by K.F Carl Mark
Link to comment
Share on other sites

Carl <3, mm vi hade våra tider då vi tyckte olika men till slut så blev det bra. Du är rolig,  jävligt efterbliven som kunde springa fram till vem som helst och bara skrika något sjukt och sen smack en kula i pannfläsket. Hoppas du kommer sitta ts iallafall, så får vi se om du vill veva lite någon gång. På återseende Carl :) 

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.