Jump to content
CvGaming

Caden V.2


CasperEbbesen
 Share

Recommended Posts

Name : Caden

Date :2 till 3 månader sedan vet inte riktigt nån stans där i mellan nu.

 

Reason: Sådär ny Topic jag är sämst på detta men jag försöker denna gång.   Varför jag blev bannad var för att jag var en idiotisk unge som var en av dom som gick med på detta med att skriva en Topic att jag kommer lämna CVgaming på ett roligt sätt, Nu när jag väll tänker på det så är det så idiotiskt, så jag inte vet vad jag tänkte med, Jag ångrar mig som fan att jag tog detta beslutet igenom att skriva den där Hej då posten, Nu har det gått 2 månader tror jag sen detta hände, Jag vet att jag gjorde fel och jag ångrar mig väldigt mycket. Jag kan börja med att säga Förlåt till alla som jag pissa på för jag tyckte att jag var viktigt som jag inte är. Jag ångrar mig riktigt mycket att jag gjorde detta för jag har spelat på CV i 1år ungefär så jag kan säga att jag var beroende i detta spel och folk jag spela med för jag tyckte att det var så kul så jag kunde sitta 4-8h per dag hoppa över skolan allt för att spela. Sen att jag sticker från cv med en perm och hatad så ville jag inte lämna, så jag skulle bli enormt glad om jag skulle kunna få En till Chans att visa att jag har förändrat mig och att jag inte kommer göra nått sånt här idiotiskt igen. Hoppas att admins och alla spelare kan förlåta mig för det jag gjorde jag ber otroligt mycket om ursäkt// Caden (är skit på att skriva)

 

Edited by CasperEbbesen
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • Guest locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.