Jump to content
CvGaming

Ban req MS. Skrev den tyvärr i fel topic.


cire96
 Share

Recommended Posts

Appeal Information

            Name: Enoch Song

            Date:2016-05-04 22.00 ca.

            Reason: Som man kan se i början av filmen blir vi RDMad av Ms kauppinen. senare i filmen så kan man se Ms joel's engage, som är väldigt oklar. Jag har inte hör vad han säger för att hans röst går i ultrarapid, sen 2 sekunder senare så spelare i Ms-gänget att skjuta, och jag dör. Personen som dödar mig då är även kauppinen. Film här nedan. 

 

 

Edited by cire96
fel template och fel topic..
Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, Joel said:

Kan hålla med om att engaden var oklar, men ni antog ju fighten och döda en del av oss.

Tycker du att vi bara ska lägga oss ner och dö? sen kanske hoppas på kompensation och att hela erat gäng blir bannat för rdm pga din dåliga engage? Nej du borde få ett straff, eller möjligtvis en lektion i hur man engagear så att spelare kan höra dig, sen att dina vänner som börjar skjuta ger lite tid åtminstone.

Link to comment
Share on other sites

Det var en väldigt tressfull situation då tanken var att B.D.C skulle få engadad, men då blir jag samtidigt skjuten av WL som inte var tanken. Plus att när jag stod där och du stod bakom bilen så siktade du på Cv-D och andra efter min engada så riktar du vapen och allting mot mig och är beredd att skjuta, i det ögonblicket var jag nästan säker på att du hörde.

Link to comment
Share on other sites

49 minutes ago, Bachne said:

Hej!

Jag må vara trög samt riktigt trött.

Men skjuter MS alltså ihjäl en person innan han engagar?

//Bachne

Nej, grejen är den att min tanke var att engaga både Cv-D och BDC, efter min engage så dör jag av WL, samtidigt ser jag att BDC killen skulle ha skjutit mig om jag skulle ha peekat. Det var en ganska förvirrande situation.

Link to comment
Share on other sites

Joel, under denna strid så dödar ditt gäng oss flera gånger. Du tycker då alltså att "Sorry, medic kommer". Isåfall skulle jag kunna skjuta dig när jag känner för det och sedan säga "Det är lugnt, medic kommer!". Själv tycker jag att det låter lite orimligt. 

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, Joel said:

Det kan också ha och göra med att du har sänkt ljudet på ''effects'' då hörs Direct communication mindre. Sorry för fel stavning 

Det hör inte till saken hur mina inställningar är. Jag hör andra spelare klart och tydligen när dom pratar i normal hastighet och inte i den du engagear i.

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Bachne said:

Hej!

Jag må vara trög samt riktigt trött.

Men skjuter MS alltså ihjäl en person innan han engagar?

//Bachne

Det är två olika filmer som jag klippt ihop till en, ena är RDM av kauppinen, han skriver i side efteråt att de är crossfire, tror knappast det kan vara crossfire på en bil som rör sig i den hastigheten. Sen den andra delen är för Ms joel's engage. Det är väl ca 30min mellan dessa fel som MS gör. och då är vi i krig med WL, alltså gangwars.

Edited by cire96
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Bachne said:

Okej! Så det är helt olika situationer? 

Det vore kul och se en video på hela första situationen när ni dör!

ja, de är olika situationer.

i första situationen är det där allt som händer, vi sitter på ett berg längre upp och scoutar efter WL (då vi är i krig), sen när vi ska byta position så händer det där, kan fixa längre klipp på det hela men det är bara nonsens.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, cire96 said:

ja, de är olika situationer.

i första situationen är det där allt som händer, vi sitter på ett berg längre upp och scoutar efter WL (då vi är i krig), sen när vi ska byta position så händer det där, kan fixa längre klipp på det hela men det är bara nonsens.

Ja tack jag skulle vilja ha en längre video på första frekvensen.

Hur kan det vara nonsens?

De kan ha engagat er för 7 minuter sedan då du visar ett klipp på ett få antal sekunder.

Link to comment
Share on other sites

  • Bachne locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.