Jump to content
CvGaming

Medics i fights!


Thorwald
 Share

Recommended Posts

Hejsan Alla

Jag har en till sak att nämna som kanske inte många tänka på men det är hur visa medic beter

t.ex vi i CV-D är i fight mot poliser då dör 3 poliser vi hotar medic och dom verkar lyssna vi tycker att det e as nice vi lootar kropparna sen från ingen stans kommer chebbi och skjuter ner en av oss som var på mitt berg jag vet exakt var chebbi är men jag får skott från ett annat hål där vi dödade en annan APD det är helt förståligt att han ressar dom för dom är poliser men när folk vi har dödat blir ressade mycket mer än 3 gånger och vi inte blivit ressad en endaste gång fast vi ligger i ett område som inte APD har koll över sen efter fighten hoppar jag upp till ts kanalen och undrar vrf dom inte ressade oss då får jag som svar att ''Vi sammarbetar med polisen så vi prioriterar dom mer än er civila det tycker jag är helt bullshit för då i krig mot factioner har vi nästan inte en endaste chans och dom får väll inte ens ressa mer än 3 pers från samma faction i krig?

Och att prioritera factioner t.ex APD är inte rätt enligt min åsikt!

Medic ledarna tycker jag borde ta upp detta problem!

MVH Bengtsson!

Link to comment
Share on other sites

Bengtsson my man when there is a fight going on be have markers for each team and how many revives we give them we when we had revived 3 APD we stoped reviving and we revived you 3 times. it also says in the medic rules that we have to priority here you got what the rule says :) Since APD and Medics are working for the same government, Medics should always consider the police as high priority resurrection targets. Medics are an even higher priority.

 

And you are not medic how do you know the pass for Medic ts?

Link to comment
Share on other sites

37 minutes ago, [CV-D] Bengtsson said:

Hejsan Alla

Jag har en till sak att nämna som kanske inte många tänka på men det är hur visa medic beter

t.ex vi i CV-D är i fight mot poliser då dör 3 poliser vi hotar medic och dom verkar lyssna vi tycker att det e as nice vi lootar kropparna sen från ingen stans kommer chebbi och skjuter ner en av oss som var på mitt berg jag vet exakt var chebbi är men jag får skott från ett annat hål där vi dödade en annan APD det är helt förståligt att han ressar dom för dom är poliser men när folk vi har dödat blir ressade mycket mer än 3 gånger och vi inte blivit ressad en endaste gång fast vi ligger i ett område som inte APD har koll över sen efter fighten hoppar jag upp till ts kanalen och undrar vrf dom inte ressade oss då får jag som svar att ''Vi sammarbetar med polisen så vi prioriterar dom mer än er civila det tycker jag är helt bullshit för då i krig mot factioner har vi nästan inte en endaste chans och dom får väll inte ens ressa mer än 3 pers från samma faction i krig?

Och att prioritera factioner t.ex APD är inte rätt enligt min åsikt!

Medic ledarna tycker jag borde ta upp detta problem!

MVH Bengtsson!

as u say Bengtson we arent allowed to ress more then 3 police in a fight (3 from each faction/gang) but we can chose if we want to obey what u say or go on our own risk and ress them u told us not to ress. and we dont ress more than we are allowed to ress. and if we chose to go against the threat and ress apd we cant then go and ress Cv-D when the cops are right next to you.

Link to comment
Share on other sites

Detta är egentligen upp till Medic Chefen. En sak som folk misstag är att de där med endast 3 ress/fight är medic regler och EJ server regler så det är ej bannbart, dock så riskerar medicen att förlora sin whitelist

Link to comment
Share on other sites

55 minutes ago, Svedin said:

Ni får väll övertyga medicen att ressa er och inte polisen! och gör inte medicen som ni säger SKJUT HAN DÅ

Svårt, alla medics vill bli poliser och då enbart ressar dem poliserna.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, J. Stalin said:

Svårt, alla medics vill bli poliser och då enbart ressar dem poliserna.

Somsagt, enligt medic reglerna så måste vi priortera polisen, rätt förstårligt också iomed att vi båda jobbar åt staten. Hur RP skulle de vara om vi sket i polisen? Så ditt påstående där är lite felaktigt.

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Thore said:

Bengtsson my man when there is a fight going on be have markers for each team and how many revives we give them we when we had revived 3 APD we stoped reviving and we revived you 3 times. it also says in the medic rules that we have to priority here you got what the rule says :) Since APD and Medics are working for the same government, Medics should always consider the police as high priority resurrection targets. Medics are an even higher priority.

 

And you are not medic how do you know the pass for Medic ts?

a bird wispered in my ear a while ago ;)

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.