Jump to content
CvGaming

Ban Req [Cv-D] [Capo] Zacahiras 2016-05-09 Ca 13:00


Magikern
 Share

Recommended Posts

  Name: [N.S] Alexander

        Offender-Name: [Cv-D] Zacahiras

        Date: 2016-05-09 ca 13:00

        Reason: Jag va på väg till Pyrgos där cv-d stannade mig och engega  300m utanför safezone kan lägga upp en längre video om det behövs. Youtube link: 

 

Link to comment
Share on other sites

Anser att denna Ban Request nog är den fjantigaste/sorgligaste jag någonsin sett:

1. Du hoppar in i Lastbilen mitt i ett pågående RP. Tror du bara jag skall stå och se på när du sticker? Nej.

2. Regeln är att man inte får: Råna, Lägga ut Spikes eller sätta upp en Roadblock 500 meter inom Safezone. Står inget om att stanna någon som flyr en RP situation som du kan se här: https://gyazo.com/ab1503ab3531471fc143cb57b1eb7350

3. Du förlorade ingenting samt bad sedan om ursäkt som man kan se här då du mekat/klippt av med beviset så man självfallet inte ser att någon ber om ursäkt: https://gyazo.com/5bc7879c4eee5f017c801163c0e5115b.

4. Samt du använd inte fula ord ingame som f**k i Side chat folk kan känna sig kränkta det ser man i Gyazon ovanför att du gör.

 

Jag kommer låta Admins ta beslut om detta nu, då det bara brukar leda till pajkastning.

 

Mvh: [Cv-D] [FIN] Zacharias

Edited by Zacharias
Link to comment
Share on other sites

Länka upp ett längre klipp, går inte att bedöma hurivida något är rätt / fel på ett 31 sekunders klipp.

Sen undrar jag med tanke på vad Zacharias svarat, vad är ban requesten på? Att han skjuter dina däck?

 

*Declined, du har haft gott om tid på dig att ladda upp från den 9e, nu är det den 25e, så låser därmed.

Link to comment
Share on other sites

  • Guest locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.