Jump to content
CvGaming

Terrible Police


Recommended Posts

Jag vaknade upp vid mitt hotell vid drug dealern vid Kavala när jag kommer ut och ska köra iväg med min tempest device så skjuter polisen ner mig och tar min truck och arresterar mig. De börjar säg att jag har knark i trucken när jag inte har det sedan så säger de att drug dealern har sagt att jag har sålt till han när jag inte har gjort detta. De tar in mig på station jag försöker föklara flera gånger vad som har hänt men de lyssnar inte.

Konstapel Jacobsson säger att jag ljuger och han säger att de tänker spränga ming truck. 

Alla poliser ställer sig vid helicopter plattan och gör salute framför ming tempest device. De säger till mig att jag ska få se på när de kommer spränga den. En polis säger alluah akbar och en sjunger sverigen nationalsång.

Jag har en fråga till admins, poliser, skjuvårdare och civila hur kan man tycka att detta är rp när polisen spränger någons truck som helt oskyldig, att de till och med skriker alluah akbar. Hur kan vi ha en sådan polis arme´.

För mig så är detta sjukt och jag förstår inte om ni håller med så skriv gärna.

Varför ska vi köra lagligt om polisen förstör för oss. Cvgamings polis är ingen polis utan bara terrorister som abusar sin power.....

20160509174304_2.jpg

Edited by [WL] Oscar
Link to comment
Share on other sites

Hejsan Oscar! Vad tråkigt att det är såhär du ser på händelsen! Tyvärr verkar det som att du hoppat över en del saker i denna tråden. Jag kaan hjälpa dig att fylla i luckorna och kan vid behov @Jonasp Bidra med en video ur mitt perspektiv då jag var närvarande! Notera att videon endast visar det som hände vid Kavalaa HQ och inte det som skedde vid drugdealern.

 

Till att börja med så såg vi dig åka från kavala till drugdealern. Hur? Jo, vi haade en helikopter i luften :) Sedan så kan jag säga detta: Under mina daagar som polis har jag haft många ärenden vid Drug Dealern, såvitt jag vet ligger det inte något hotell där. Sedan så gör vi en regelrätt engage mot dig samt att vi använder spikestrips på din tempest. Vi skjuter sedan ut dina resterande däck då du vägrar stanna trots flera stycken varningar. Vi tar sedaan med oss dig till våran station där vi för ett rp med dig. Det är här som du [WL] Oscar och din kompis [WL] Flodis begår fatala misstag. På något sätt buggar du dina restrains (inte med i min video) och tar din tempest och börjar köra mot utgången. Du backar upp det med att du står med dina händer på ryggen, med handklovar och på nåt sätt når du din vänstra framficka där du har en lockpick och kan då bryta upp dina egna handklovar. Ganska säker på att det är fysiskt omöjligt att nå din framficka med handklovar + händer på ryggen. Jag står med [WL] Flodis vid grinden. Han är restrainad men står och öppnaar grinden så att du kan köra ut. Asså hur F*n tänker ni? Jag stänger bommen och då öppnar han den igen. Detta finns på video och kan vid behov läggas här. 

 

Om du har några frågor får du gärna skriva här eller kontakt mig på teamspeak. E.Yngback // FiskarN

Link to comment
Share on other sites

Detta kanske inte har med detta att göra men bara för att tillägga så har främst du och 2 andra WL medlemmar trollat jätte mycket i Kavala Jag har hoppat ner i eran TS kanal och förklarat att ni får sluta med detta, har tyvärr ingen film på när ni har trollat då jag rensade hela min disk E; igår kväll Mvh Bobin

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, FiskarN said:

Hejsan Oscar! Vad tråkigt att det är såhär du ser på händelsen! Tyvärr verkar det som att du hoppat över en del saker i denna tråden. Jag kaan hjälpa dig att fylla i luckorna och kan vid behov @Jonasp Bidra med en video ur mitt perspektiv då jag var närvarande! Notera att videon endast visar det som hände vid Kavalaa HQ och inte det som skedde vid drugdealern.

 

Till att börja med så såg vi dig åka från kavala till drugdealern. Hur? Jo, vi haade en helikopter i luften :) Sedan så kan jag säga detta: Under mina daagar som polis har jag haft många ärenden vid Drug Dealern, såvitt jag vet ligger det inte något hotell där. Sedan så gör vi en regelrätt engage mot dig samt att vi använder spikestrips på din tempest. Vi skjuter sedan ut dina resterande däck då du vägrar stanna trots flera stycken varningar. Vi tar sedaan med oss dig till våran station där vi för ett rp med dig. Det är här som du [WL] Oscar och din kompis [WL] Flodis begår fatala misstag. På något sätt buggar du dina restrains (inte med i min video) och tar din tempest och börjar köra mot utgången. Du backar upp det med att du står med dina händer på ryggen, med handklovar och på nåt sätt når du din vänstra framficka där du har en lockpick och kan då bryta upp dina egna handklovar. Ganska säker på att det är fysiskt omöjligt att nå din framficka med handklovar + händer på ryggen. Jag står med [WL] Flodis vid grinden. Han är restrainad men står och öppnaar grinden så att du kan köra ut. Asså hur F*n tänker ni? Jag stänger bommen och då öppnar han den igen. Detta finns på video och kan vid behov läggas här. 

 

Om du har några frågor får du gärna skriva här eller kontakt mig på teamspeak. E.Yngback // FiskarN

skicka videon jag tror att alla gärna vill se er säga alluah akbar

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, [WL] Oscar said:

skicka videon jag tror att alla gärna vill se er säga alluah akbar

Jag haar inte med den sekvensen i min video och kan heller inte stå till svars för den saken då jag var på andra sidan Kavala HQ och pratade med WL Flodis. Du får fråga de aandra polisernaa som pratade med dig om det.

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, FiskarN said:

Jag haar inte med den sekvensen i min video och kan heller inte stå till svars för den saken då jag var på andra sidan Kavala HQ och pratade med WL Flodis. Du får fråga de aandra polisernaa som pratade med dig om det.

gör det

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.