Jump to content
CvGaming

Ban Appeal - Olsson


Olsson.RetardoOo
 Share

Recommended Posts

            Name: Olsson/[Ms] Olsson

            Date: 2016 04 15 "typish"

            Reason: Jag var inne och rånade med mitt gäng som vanligt på servern, Och vi engeagar ett gäng som heter [T.I.A], Då dödar jag en T.I.A Snubbe så kommer det nån helt naken fram o lootar, Så jag tror det är en av [T.I.A] Snubbarna som går fram och lootar sin fullgearad polare, Och då skjuter jag han och då är det tydligen en polis, Och då jag känner den snut som jag råkade skjuta ganska bra så skriver jag till han då direkt på steam ungefär 3 gånger förlåt jag trodde det var TIA förlåt, Och sen dagen efter så blir jag permbannad för Enought is Enought // CvG [PERM], Tycker denna bannen är extremt konstig med tanke på att jag förstår verkligen inte varför en polis går fram helt naken mitt i en fight och lootar folk.

MvH Olsson

Link to comment
Share on other sites

Hejsan Olsson... 

 

Att APD går fram för att loota en kropp finner jag inte konstigt. Det är en av deras uppgifter. Av den film vi admins fick så varken hör man skott eller ser någon springa omkring.

APD bedömmer platsen som lugn och beslutar sig för att loota.  I dagsläget har vi ett taggningssystem som är bättre än orginalet, så inzoomat hade du enkelt fått ett namn om du kollat.

 

Att du sitter på en perm, är  pga det otroligt höga antalet bans du haft totalt. Du har även fått 2 rejäla varningar med ban på 2 månader  totalt. 

Innan denna sista ban  vart lagd så hade Admins och Moderatorer en röstning, resultatet har du märkt av. 

 

Jag tänker låsa tråden, och ta diskussionen med övriga ifall vi kan göra denna ban mer tidsbestämd. 

Link to comment
Share on other sites

  • Afriel locked this topic
  • 2 weeks later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.