Jump to content
CvGaming

Ban req [cv-d] Philipz


DraapzHD
 Share

Recommended Posts

  Name: [B.D.C] Drott

        Offender-Name: [cv-d] Philipz

        Date: 2016-05-16 - ca 22.30

        Reason: Jag står och rp:ar vid NLA checkpoint då CV-D kommer till platsen och är sådär halv dryga och tror dom är så j**la bra. Efter ett tag börjar cv-d Philipz skjuta på min helikopter som är helt står där helt oskyldigt till den går helt sönder. Dom ville inte repair:a den så dom ville antagligen bara komma dit och förstöra för andra (som dom väldigt ofta gör). Men nu tycker jag det räckte med troll och dryghet från deras sida så jag lägger upp denna ban req.

Pratade med en del supports som sa att detta inte va okej och hänvisade att jag skulle lägga upp den.

(Sorry för den dåliga kvalitèn)

Video: 

Med vänliga hälsningar Drott

Edited by DraapzHD
Link to comment
Share on other sites

Förresten du Ni står och drygar och säger att vi luktar skit och hur efterblivna vi är sen så säger du till en av mina kollegor ''Har du glömmt att ge honom damp tabletter?'' Det tycker jag själv inte är okej många i min stad och en person som är min kompis brorsa har damp sen håller du på och säger sånt där lägg ner direkt! Inte OK Men som sagt innan på videon ber vi er att åka iväg då svarar ni håll käften plebs så isåfall vad tror du att vi kommer göra då? Joo visa att ni inte kan va så uppkäftig utanbestrafting Tror också att du lägger ut denna för vi tog er utanför checkpointen igår. När denna händelse hände i förgårr man får la ba lägga up om den om den är innan 24 h så tänk efter och ni får ta det lugnt om vi tar er ni behöver inte lägga upp en flerdags gammal video på forumet och tro att den kommer gå igenom?

Sorry för stavfel skriver från matte lektion lärarna kanske ser

Bengtsson!

Edited by [CV-D] Bengtsson
Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, [CV-D] Bengtsson said:

Förresten du Ni står och drygar och säger att vi luktar skit och hur efterblivna vi är sen så säger du till en av mina kollegor ''Har du glömmt att ge honom damp tabletter?'' Det tycker jag själv inte är okej många i min stad och en person som är min kompis brorsa har damp sen håller du på och säger sånt där lägg ner direkt! Inte OK Men som sagt innan på videon ber vi er att åka iväg då svarar ni håll käften plebs så isåfall vad tror du att vi kommer göra då? Joo visa att ni inte kan va så uppkäftig utanbestrafting Tror också att du lägger ut denna för vi tog er utanför checkpointen igår. När denna händelse hände i förgårr man får la ba lägga up om den om den är innan 24 h så tänk efter och ni får ta det lugnt om vi tar er ni behöver inte lägga upp en flerdags gammal video på forumet och tro att den kommer gå igenom?

Sorry för stavfel skriver från matte lektion lärarna kanske ser

Bengtsson!

 Hallå Bengtsson, denna händelse hände igår (måndag)... 22.30... vilket betyder att det inte gått 24h. Faktumet är att det gick bara en timme efter händelsen som denna ban req las upp?

 

Du snackar om något "ni kolla oss efterblivna" "ni säger att vi lukta skit" I denna händelsen finns det inget ni eftersom jag var själv B.D.C vid denna plats. Jag tror du slänger ut dig det här bara för att ha något att skylla på... Om du nu är så säker på att jag [B.D.C] Drott står ensam bdc vid nla checkpoint och kallar dig dom sakerna så kan du lägga upp en video och visa mig det är snäll...

 

Det där om att jag sa "Har ni glömt ge honom damp tabletter" Jo visst jag sa det och det kanske var dumt MEN Så fort ni kom till platsen kom ni och dryga och käfta mot mig även fast jag bara va där och RP:a med vanliga snälla civila. Ni var väldigt aggressiva mot mig och jag kände att lämnar jag checkpointen kommer jag inte någon stans levande, alltså väldigt hotat av er. Sen börjar ni random skjuta sönder min heli och då palla jag inte erat "RP" och tänkte jag "RP:a på erat sätt någon mening" Det jag sa var absolut inget personligt menat mot just Philipz det var tänkt sosm ett (cv-d Rp)

Hoppas du förstår min mening. :)

 

Quote

Bara för att få det klart för mig, ligger denna uppe på Philipz för trolling?

 

Yes precis. Jag hoppas med denna ban req att ni i cv-d lägger av med erat (troll RP) mot andra civs på altis för jag vet att det inte bara jag som är trött på detta.

 

 

Jag hoppas ni fick svar på era frågor och har ni något ni vill pajkasta behöver ni inte ta det här tack. Ni kan ju kontakta mig på ts eller liknande.

Med vänliga hälsingar Drott

Link to comment
Share on other sites

På riktigt ? ni beter er som arslen innan. Samt i rp syfte tar ni våran buisness. alltså tar betalt för folk som kör droger, Då tar vi er som rivaler och ett hot mot oss. när du inte såg så tog jag tillfället i akt med att skjuta din heli, "saboterade" den tänkte jag. Jag tänkte det inte som någon trolling, Samt typ några sekunder efter din video sluta så loggar du. När jag hade tänkte åka o hämta repkit.

Link to comment
Share on other sites

23 minutes ago, DraapzHD said:

 Hallå Bengtsson, denna händelse hände igår (måndag)... 22.30... vilket betyder att det inte gått 24h. Faktumet är att det gick bara en timme efter händelsen som denna ban req las upp?

 

Du snackar om något "ni kolla oss efterblivna" "ni säger att vi lukta skit" I denna händelsen finns det inget ni eftersom jag var själv B.D.C vid denna plats. Jag tror du slänger ut dig det här bara för att ha något att skylla på... Om du nu är så säker på att jag [B.D.C] Drott står ensam bdc vid nla checkpoint och kallar dig dom sakerna så kan du lägga upp en video och visa mig det är snäll...

 

Det där om att jag sa "Har ni glömt ge honom damp tabletter" Jo visst jag sa det och det kanske var dumt MEN Så fort ni kom till platsen kom ni och dryga och käfta mot mig även fast jag bara va där och RP:a med vanliga snälla civila. Ni var väldigt aggressiva mot mig och jag kände att lämnar jag checkpointen kommer jag inte någon stans levande, alltså väldigt hotat av er. Sen börjar ni random skjuta sönder min heli och då palla jag inte erat "RP" och tänkte jag "RP:a på erat sätt någon mening" Det jag sa var absolut inget personligt menat mot just Philipz det var tänkt sosm ett (cv-d Rp)

Hoppas du förstår min mening. :)

 

Yes precis. Jag hoppas med denna ban req att ni i cv-d lägger av med erat (troll RP) mot andra civs på altis för jag vet att det inte bara jag som är trött på detta.

 

 

Jag hoppas ni fick svar på era frågor och har ni något ni vill pajkasta behöver ni inte ta det här tack. Ni kan ju kontakta mig på ts eller liknande.

Med vänliga hälsingar Drott

Inte vid tillfället som du var där men tillfället innan vid 21 så var ni där och drygade fast vi sagt till er och att det hände igårkväll då måste ju denna händelse hänt 2 gånger när ni säger samma saker vid två olika dar exakt samma sak.

Edited by [CV-D] Bengtsson
Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, [CV-D] Bengtsson said:

Inte vid tillfället som du var där men tillfället innan vid 21 så var ni där och drygade fast vi sagt till er och att det hände igårkväll då måste ju denna händelse hänt 2 gånger när ni säger samma saker exakt samma saker

Jag har absolut ingen aning om vilket tillfälle som du talar om efter jag inte träffa er innan detta på den dagen...? kan ha hänt absolut att dom andra i bdc är där men jag var absolut inte där då jag inte var inloggad efter 17.00 till runt 21.00. Vad dom gjorde vid nla checkpoint och sa till er har jag absolut ingen aning om men detta var det ni gjorde mot mig när jag var ensam...

 

Men som sagt vill inte ha någon pajkastning här och hoppas att ni kan ta det i ts istället för annars kommer ban reqen ha 50 kommentarer... Nu vet ni har jag upplevde det hela.

 

Med vänliga hälsningar Drott

 

 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, DraapzHD said:

Jag har absolut ingen aning om vilket tillfälle som du talar om efter jag inte träffa er innan detta på den dagen...? kan ha hänt absolut att dom andra i bdc är där men jag var absolut inte där då jag inte var inloggad efter 17.00 till runt 21.00. Vad dom gjorde vid nla checkpoint och sa till er har jag absolut ingen aning om men detta var det ni gjorde mot mig när jag var ensam...

 

Men som sagt vill inte ha någon pajkastning här och hoppas att ni kan ta det i ts istället för annars kommer ban reqen ha 50 kommentarer... Nu vet ni har jag upplevde det hela.

 

Med vänliga hälsningar Drott

 

 

Inge  pajkastning säger bara att om du är med i ett gäng som t.ex är dryga vid ett tillfälle som du ej är där så e det klart du tar skiten för det också eftersom att ni är att gång och ni tar ansvar för vad hela gänger gör inte bara en enstaka person. Så är ni dryga vid ett tillfälle får ni ta konsekvenserna vid ett annat som ni gjorde där

Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, [CV-D] Bengtsson said:

Inge  pajkastning säger bara att om du är med i ett gäng som t.ex är dryga vid ett tillfälle som du ej är där så e det klart du tar skiten för det också eftersom att ni är att gång och ni tar ansvar för vad hela gänger gör inte bara en enstaka person. Så är ni dryga vid ett tillfälle får ni ta konsekvenserna vid ett annat som ni gjorde där

Jag vill inte försvara mitt gang men tydligen blir jag tvungen till det. 

Precis som jag sa förut så använder ni "erat RP" det vi kallar för "cv-d RP" vilket som går ut på att vara så elak och tycka ner någon annan som är mindre. Det är VÄLDIGT många på denna server som tycker att Cv-D:s Rp är otroligt otrevligt och elakt, speciellt små gangs och nya spelare för det är ju dom ni oftas går på för ni vill känna er stora antar jag...? När ni kommer mot oss i BDC och håller på med cv-d RP så absolut vi blir arga och undrar vad fan ni håller på med. Då antagligen på det där tillfället mitt gärna började cv-d Rpa:a efter som vi är så j**la less på er. Ni fick alltså känna på eran egna RP vilket ni antagligen inte tyckte om? Jag vet faktiskt inte eftersom jag inte var där men det är det vi har snackat om och hört från andra iallfall. 

Tanken med denna ban req:en är att ni ska förstå att man inte bara kan hålla på så hur som helst och nu fick jag nog av det och satte ner foten. 

Absolut vi kanske inte är så trevliga mot er men det har ju sina anledingar som du läst ovan. Kände att jag kasta en liten paj bit där på er så det är kanske dags att sluta tjafsa här så ni inte gör samma fel som jag gjorde.

 

Med vänliga hälsningar Drott

Link to comment
Share on other sites

Jag ville inte gå in i tråden men kom igen, jag håller med om att många i cv-d rpar på väldigt dåligt sätt och det försöker jag ändra på men ni i bdc brukar ju rent sagt vara förjävla tillbaka, vibrukar lungt förklara att vi försöker att kontrollera drogerna så gott det går och tänker därför ta kontroll över checkpointen, då får vi alltid svar som att vi luktar skit piss jag vet inte vad, är det något bra rp med tanke på att vi kommer dit 8 spelare med automatvapen och ni står där som några j**la råttor och hotar oss med pistoler? ne tror jag inte jag blir rent av förbannad när ni rakt ut säger att vi rpar dåligt och så kaxar ni konstant även fast ni är i solklart överläge vilket är sån dubbelmoral att jag mår illa

tack för mig

Link to comment
Share on other sites

56 minutes ago, DraapzHD said:

Jag vill inte försvara mitt gang men tydligen blir jag tvungen till det. 

Precis som jag sa förut så använder ni "erat RP" det vi kallar för "cv-d RP" vilket som går ut på att vara så elak och tycka ner någon annan som är mindre. Det är VÄLDIGT många på denna server som tycker att Cv-D:s Rp är otroligt otrevligt och elakt, speciellt små gangs och nya spelare för det är ju dom ni oftas går på för ni vill känna er stora antar jag...? När ni kommer mot oss i BDC och håller på med cv-d RP så absolut vi blir arga och undrar vad fan ni håller på med. Då antagligen på det där tillfället mitt gärna började cv-d Rpa:a efter som vi är så j**la less på er. Ni fick alltså känna på eran egna RP vilket ni antagligen inte tyckte om? Jag vet faktiskt inte eftersom jag inte var där men det är det vi har snackat om och hört från andra iallfall. 

Tanken med denna ban req:en är att ni ska förstå att man inte bara kan hålla på så hur som helst och nu fick jag nog av det och satte ner foten. 

Absolut vi kanske inte är så trevliga mot er men det har ju sina anledingar som du läst ovan. Kände att jag kasta en liten paj bit där på er så det är kanske dags att sluta tjafsa här så ni inte gör samma fel som jag gjorde.

 

Med vänliga hälsningar Drott

Har du problem med vårat rp ska ni föregå med gott exempel tycker jag. Jag var kontrollant ett bra tag och var enda gång jag skulle rpa med någon ur bdc sa ni bara håll käften och kallade mig saker. Jag vet inte om du var delaktig men det där inte inte heller bra rp. Dessutom så ska vi framstå som ett grymt gäng då kan vi inte bjuda på kakor och saft när vi stöter på andra. Tyvärr men vi rpar grymt. Vi vill inte framstå som dagisledare i spelet men har du problem med vårat rp får du gärna komma till våran ts och inte gå helt off topic i en ban req. Dessutom varför är ni less nu och inte tidigare? All denna "trötthet" på cv-d blåste upp igår efter en liten chatt i shoutboxen. Hade ni varit så j**la less så länge skulle ni som sagt tagit det tidigare så hade vi kunnat lösa detta tidigare.  Man kan lösa saker genom att prata men man måste försöka. Att prata bakom andras ryggar och smutskasta andra gäng leder ingen vart. Stör man sig på en småsak, fine men om man stör sig på ett gäng är dålig på det servern är byggd på så ska man prata med gänget. Man får se båda synvinklarna och det kan hjälpa båda partnerna. Dessutom hade jag gärna velat veta din källa till att de nya hatar cv-d. Jag vet iaf att Jeppesson är extrem sträng när det gäller rp med nya då vi ska ge de en bra start på servern vilket inte ni har bidragit till genom att säga rent ut sagt kränkande saker till andra samt nya. Sen när man hör klagomål måste man ta det med en nypa salt. Jag har även blivit sur på andra gäng för att jag tex har blivit dödad av de och det har gjort så att jag har kommit med irrelevanta klagomål. Man kan även testa deras ord med att kolla med sin egna uppfattning och inte lyda blint.

 

Nu har denna ban req gått väldigt mycket off topic så jag tycker vi håller oss till det nu

 

//MVH Scubadiver

Link to comment
Share on other sites

  • Sajm0n locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.