Jump to content
CvGaming

Ban req CV-D


CasperEbbesen
 Share

Recommended Posts

Name: [MI-6] Caden

Date: 2016-05-19

Reason: Vi hade 4 stycken som låg och skött på bengtsson när han låg i office strax utanför kavala, jag skulle rusha upp och döda han men det går inte för han loggade ut. 

 

https://www.youtube.com/watch?v=4uQIPcsXqeE&feature=youtu.be

Link to comment
Share on other sites

45 minutes ago, CasperEbbesen said:

Name: [MI-6] Caden

Date: 2016-05-19

Reason: Vi hade 4 stycken som låg och skött på bengtsson när han låg i office strax utanför kavala, jag skulle rusha upp och döda han men det går inte för han loggade ut. 

 

https://www.youtube.com/watch?v=4uQIPcsXqeE&feature=youtu.be

Som sagt så förklarade jag till dig eller om det var en av dina kollegor att innan ni ens hade avfyrat första skottet så crashade allt så det kom upp om jag vill trycka ner hela spelet eller om jag vill vänta till det funkar efter 3 sec efter den lilla popupen kom så fick jeppesson skott på sig så jag försökte komma in och delta i fighten så jag kunde skydda jeppesson men som sagt så tryckte jag på vänta på att program ska svara det är därför du kunde skjuta flertal skott i mig innan min characther försvann för jag var envis med att få igång skrott burken. Men det har jag inget bevis på så får se vad admin/mod tycker

Link to comment
Share on other sites

20 minutes ago, [CV-D] Bengtsson said:

Som sagt så förklarade jag till dig eller om det var en av dina kollegor att innan ni ens hade avfyrat första skottet så crashade allt så det kom upp om jag vill trycka ner hela spelet eller om jag vill vänta till det funkar efter 3 sec efter den lilla popupen kom så fick jeppesson skott på sig så jag försökte komma in och delta i fighten så jag kunde skydda jeppesson men som sagt så tryckte jag på vänta på att program ska svara det är därför du kunde skjuta flertal skott i mig innan min characther försvann för jag var envis med att få igång skrott burken. Men det har jag inget bevis på så får se vad admin/mod tycker

Här har vi grejen, du sa inget till oss om det eller ett skit du försökte rymma iväg. så jag blir mer förbannad att du inte säger nått :P

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, CasperEbbesen said:

Här har vi grejen, du sa inget till oss om det eller ett skit du försökte rymma iväg. så jag blir mer förbannad att du inte säger nått :P

Mina Kollegor sa i Side när ni skrev ''Ban Req'' ''HAHAHA bannad'' att mitt spel crashade

Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, Peter Marple said:

Fast vänta nu här vännen, du menar alltså att jag ska gå på att ditt spel var "crashat" i mer än 2 minuter innan det att jag tokklickade Jeppsson? 

Längsta tiden någon har vart kvar på servern isf... 

Som sagt så kom rutan upp om jag ville vänta på att spelet ska svara eller att kryssa ner det på dir så själva spelet krashar inte förns jag trycker på avsluta aktivitet

Link to comment
Share on other sites

Jaja jag har lagt upp ban reqn jag vill se bevis från din sida, admin kan låsa tråden så det inte blir nått mer snack tack.

1 minute ago, [CV-D] Bengtsson said:

Som sagt så kom rutan upp om jag ville vänta på att spelet ska svara eller att kryssa ner det på dir så själva spelet krashar inte förns jag trycker på avsluta aktivitet

 

Link to comment
Share on other sites

Just now, CasperEbbesen said:

Jaja jag har lagt upp ban reqn jag vill se bevis från din sida, admin kan låsa tråden så det inte blir nått mer snack tack.

 

Som sagt så crashade spelet och har ba recording program ingame så dom funkar ej om det crashar (just saying)

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Mikhailov said:

Kolla med alla som var inne vid tillfället och där man kan höra allt på TS.

https://gyazo.com/6bd8996925dffe22655b104be2b98a0f där har jag när jag skrev vid den tiden eftersom jag laddade upp en video på YT Vill du ha videon jag ladda upp också så kan du se att jag ladda upp den då?

Link to comment
Share on other sites

Fortfarande inte mitt fel att ditt spel crashar, varför skriver du det till jeppesson och inte till oss?

5 minutes ago, [CV-D] Bengtsson said:

https://gyazo.com/6bd8996925dffe22655b104be2b98a0f där har jag när jag skrev vid den tiden eftersom jag laddade upp en video på YT Vill du ha videon jag ladda upp också så kan du se att jag ladda upp den då?

 

Link to comment
Share on other sites

Just now, CasperEbbesen said:

Fortfarande inte mitt fel att ditt spel crashar, varför skriver du det till jeppesson och inte till oss?

 

Skrev ej till Jeppesson skrev till alla i min kanal och vrf jag inte skrev till er för kände att jag ej var delaktig eftersom kriget började efter mitt spel krashade

Link to comment
Share on other sites

Vi dödade jeppesson innan och jag han rusha upp som tog 2min men okej....

Just now, [CV-D] Bengtsson said:

Skrev ej till Jeppesson skrev till alla i min kanal och vrf jag inte skrev till er för kände att jag ej var delaktig eftersom kriget började efter mitt spel krashade

 

Link to comment
Share on other sites

Fortfarande det jag vill ha är en video från någon i CV-D som var med i fighten, där man hör TS också. Var det ingen som recorda eller?

Link to comment
Share on other sites

Just now, Mikhailov said:

Fortfarande det jag vill ha är en video från någon i CV-D som var med i fighten, där man hör TS också. Var det ingen som recorda eller?

Jeppesson gjorde men han drog och det enda som hördes i TS var lagg eftersom jag laddade upp en video Men räcker inte det jag skrev eftersom du såg att jag skrev det vid samma tillfällen men ska försöka få tag i jeppesson

Link to comment
Share on other sites

Bengtsson, Du har 24 timmar på dig att skicka en video till mig där jag kan se att ditt spel crashade eller någon som var med i situtationen som har record där man hör TS från själva situationen. Misslyckas du med detta kommer du få 1 dag ban för combat log + du ska ge Caden gearet du hade på dig i videon då han försöker skjuta dig.

Skicka videon antingen på TS eller som PM på forumet.

Låser tråden.

Link to comment
Share on other sites

  • Sajm0n locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.