Jump to content
CvGaming

Vpswede Montage 3


Recommended Posts

Asså Sorry för det där hade datorn på lektionen och dom i B.O.A kom in på min lektion dom går på samma skola och skrev det

Ber så hemskt mycket om Ursäkt och om du vill ge varningen till nån gör det på B.O.A Guredure

Edited by [CV-D] Bengtsson
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, [CV-D] Bengtsson said:

Asså Sorry för det där hade datorn på lektionen och dom i B.O.A kom in på min lektion dom går på samma skola och skrev det

Ber så hemskt mycket om Ursäkt och om du vill ge varningen till nån gör det på B.O.A Guredure

hhhhhsshhh.jpg

 

Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, DraapzHD said:

hhhhhsshhh.jpg

 

DROTT DU HAR INGET MED DET ATT GÖRA BA sitter och tror att du vet saker som du inte vet måste snacka med Admins sen och tror du sjlälv jag skulle skriva så när jag satt igår och garvade med VP i ts?

Edited by [CV-D] Bengtsson
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, [CV-D] Bengtsson said:

DROTT DU HAR INGET MED DET ATT GÖRA BA sitter och tror att du vet saker som du inte vet måste snacka med Admins sen och tror du sjlälv jag skulle skriva så när jag satt igår och garvade med VP i ts?

 

3 hours ago, DraapzHD said:

hhhhhsshhh.jpg

 

Boys sluta veva, bengtsson det är chill bror ;)

Link to comment
Share on other sites

Just now, Vpswede said:

 

Boys sluta veva, bengtsson det är chill bror ;)

Jaa men liksom att han ska lägga sig i och sen att Dom killarna i skolan skriver från min profil Så j**la dumma

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.