Jump to content
CvGaming

Ban req Stefan.Ö


Darwin
 Share

Recommended Posts

 

        Name: [MI-6] Lt. Charles

        Offender-Name: Stefan.Ö

        Date: 2016/05/21

        Reason: Vi har krig mot Cv-D, och Stefan.Ö som är medlem i Cv-D gå in med en annan gang tag under vårat krig när vi är 8 inne och dom är nästan inga alls online. Jag tycker inte att det är okej att logga in med en annan tag under ett gangwar när han fortfarande är medlem i Cv-D och sitter i deras TS och förmodligen kommer logga in som Cv-D imorgon. Inte bara är det konstigt utan det bryter också mot en regel i Altis Life Gang Rules som lyder:  '''You're not allowed to change your name and join to an other gang just to perform a task together and then switch back to their other gang again''. Det är inte första gången detta händer, Cv-D Norberg bytte från Cv-D till [T.C] igår, bara för att dagen efter logga in som Cv-D igen. Detta är riktigt dåligt, speciellt under Gangwar för att undvika KoS

  Bevis:  https://gyazo.com/aa9ad871187dfffb3d534c76ec7e2e89 och bevis på att han faktiskt var ingame (och var under en längre tid) https://gyazo.com/108f5fa58689cb742cbbc4c94846f87b

Edited by Darwin
Link to comment
Share on other sites

Hej @Darwin nu var det så att jag satt och prata med @Den Legendariska Fisken vi satt och prata i kavala så fråga an om vi skulle gå in som nyhets reportar och kolla om kring vad som händer tänkte spela och göra lite nyheter. Efter som både jag och @Den Legendariska Fisken har varit med i Cv.N innan den lasner så hade vi PRESS Kläder i våra hus då. Och då tänkte jag det går väll lika bra att sätta på taggen med får det ser inte konstigt ut fall två snubbar med olika tags går runt och RPar med press kläder och den enna går runt med 6.5 vapen och dess utom så skulle säkert polisen tagit det fall vi skulle ha mött dom. Det ända jag ville gör var att tillföra lite mer RP till servern. 

Mvh. Stefan

Felstavningar finns jag har dyslexi!

Link to comment
Share on other sites

On 2016-05-20 at 1:41 AM, Stefan.Ö said:

Hej @Darwin nu var det så att jag satt och prata med @Den Legendariska Fisken vi satt och prata i kavala så fråga an om vi skulle gå in som nyhets reportar och kolla om kring vad som händer tänkte spela och göra lite nyheter. Efter som både jag och @Den Legendariska Fisken har varit med i Cv.N innan den lasner så hade vi PRESS Kläder i våra hus då. Och då tänkte jag det går väll lika bra att sätta på taggen med får det ser inte konstigt ut fall två snubbar med olika tags går runt och RPar med press kläder och den enna går runt med 6.5 vapen och dess utom så skulle säkert polisen tagit det fall vi skulle ha mött dom. Det ända jag ville gör var att tillföra lite mer RP till servern. 

Mvh. Stefan

Felstavningar finns jag har dyslexi!

RP i all ära, men nu är det krigstider (första gangwaret jag deltar i för att jag också föredrar RP) och det är lustigt att det alltid händer när ni är få inne och vi är många, för att ni vet att ni inte kan glida runt på mapen, det va ni som accepterade kriget. Nu har dehär hänt 2 gånger, med 2 olika medlemmar, och jag tycker inte att det är okej. Dessutom bryter det direkt mot regeln som jag nämnde i min post och det borde du veta också med tanke på hur länge du har spelat här. Är det krig så är det krig, du kan RPa med dina press kläder i safezones med Cv-D tag utan problem. Jag förstår vad du menar med din post men som sagt.. inte under krig

Link to comment
Share on other sites

Stefan will get a 3 day ban for playing under another tag, while having a gangwar. This whould have been okey if you had contacted admins first. 

Rule broken: 

1. Gangs

You're not allowed to change your name and join to an other gang just to perform a task together and then switch back to their other gang again.

Fick även höra att detta hänt en gång till efter denna ban request.

ACCEPTED

Link to comment
Share on other sites

  • Goatis locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.