Jump to content
CvGaming

Ban Request [S.D.S] Abdicopkiller


Philips
 Share

Recommended Posts

Offender Name : [S.D.S] Abbdicopkiller , eller S akbar // Vet inte vem som la den men någon av dem iallafall

Time: 02:00 typ

Reason: SDS Spränger min helikopter utan anledning. Samt så spränger bobbi en random civs zammak. ser också ut som att han ska försök att spränga oss. 

Eftersom att Jonas är involverad så vill jag att någon annan tar ansvar för denna ban req

 

 

Link to comment
Share on other sites

Halloj,

 

Tänkte bara börja med att säga, att du har ingen rätt att be mig eller någon annan ta hand om en specifik ban request, OM jag nu vill ta hand om denna ban request så har jag all rätt i världen att göra det, och jag vore en dålig admin om jag inte klarade av att skilja på saker och ting.

 

Nu kommer jag inte göra detta, men finner detta extremt komiskt, för det första så borde du veta att jag som admin har rätt bra koll på reglerna och det finns ingenting i din banrequest som tyder på att något regelbrott har skett, du var förövrigt inte ens på platsen, Händelseförloppet lite fort, vi förklara för dina gängmedlemmar att deras zamak blockerar vägen, dom vägrar flytta denna, jag placerar ut 3 c4, ger dom tillräckligt lång tid för att flytta dom förklarar vi bryr oss inte, spräng den. sagt och gjort eftersom den blockerar den enda ingången till ön så spränger jag den. (Eftersom zamaken uppenbarligen nu i efterhand inte är någon av eras så förstår jag inte heller din ban request, är den lagd för att vi använder C4? eller vad är poängen med din ban req?)

Finns inga regler kring C4 och civila, och kommer aldrig komma några regler för C4 och civila då dessa enbart kan/kunde köpas utav faktioner och därmed inte kan kontrolleras ur ett server perspektiv vad folk använder dessa till när/om en person dör med C4a på sig.


Om du vill lägga en ban request på personen i fråga som spränger din helikopter så varsågod och gör detta, enligt dina medlemmar så var det fritt fram att spränga även denna, så dom har alltså sanktionerat en sprängning på även denna.

 

PS; ni kanske inte ska ställa er och taxa folk till ingången till NLA ön, där det förövrigt är en safezone, så undviker ni nog liknande situationer i framtiden

 

Mvh Bobbi/Abdicopkiller/Jonas

 

Låser även tråden då Legacy skulle ta denna.

Link to comment
Share on other sites

  • Guest locked this topic
25 minutes ago, Jonasp said:

PS; ni kanske inte ska ställa er och taxa folk till ingången till NLA ön, där det förövrigt är en safezone, så undviker ni nog liknande situationer i framtiden

Finns en poäng i det som sägs här, det är en väg som är blockerad inom safezone. Ser inget problem i att man får en chans att flytta på detta fordon innan någon annan demolerar den. Att ramma skulle inte räknas som att ta bort ett fordon, men har någon C4 ser jag inget problem med att den sprängs på det sättet.

27 minutes ago, Jonasp said:

(Eftersom zamaken uppenbarligen nu i efterhand inte är någon av eras så förstår jag inte heller din ban request, är den lagd för att vi använder C4? eller vad är poängen med din ban req?)

Om den inte var er så förstår jag inte heller varför det är en ban-req som kommer ifrån dig. Förstår vart ni tycker problemet sitter men fattar verkligen inte vart du vill komma med den här tyvärr. 

 

Nu blev detta typ en quote ifrån jonas men han täckte det mesta rätt bra även fast han inte fick svara. 

 

Nekar denna.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.