Jump to content
CvGaming

För lite medics?


Recommended Posts

Bara en fråga rent allmänt har medicsen dött ut på servern den sista veckan eller så?

Eller är det bara jag som tycker mig ha den åsikten?

Är det för lite som ansöker eller vart ligger problemet på att jag är inne vid fel tidpunkt?

 

Just wondering

 

/Otto

Link to comment
Share on other sites

Förstår vad du menar, men det är så med medickåren att alla är inte aktiva hela tiden.

Det är ett jobb som de flesta tröttnar på och du skriver att "det är för lite medics". Det är cirka 30 whitelistade medics och antalet medics online varierar ofta. Iband så är det medics inne ofta veckovis, ibland väldigt få medics.

Det får man ta eftersom medic yrket kanske inte är det roligaste. Vissa proriterar sitt gang etc. De inaktiva tas ofta bort och man får varningar om man är för inaktiv.

Nu kommer sommarlovet också, vilket innebär att flertalet kommer vara inaktiva. 

Det är väldigt lätt att klaga på att det inte är några medics inne. Fundera på om du skulle vara medic, hur ofta skulle du vilja sitta inne som medic? Man tröttnar och vill ta pauser vilket folk i medickåren ofta gör.

Att man gör medic yrket roligare kan göra att aktiviteten ökar också, men det är en uppgift jag har. 

Link to comment
Share on other sites

19 hours ago, Kurreman said:

Förstår vad du menar, men det är så med medickåren att alla är inte aktiva hela tiden.

Det är ett jobb som de flesta tröttnar på och du skriver att "det är för lite medics". Det är cirka 30 whitelistade medics och antalet medics online varierar ofta. Iband så är det medics inne ofta veckovis, ibland väldigt få medics.

Det får man ta eftersom medic yrket kanske inte är det roligaste. Vissa proriterar sitt gang etc. De inaktiva tas ofta bort och man får varningar om man är för inaktiv.

Nu kommer sommarlovet också, vilket innebär att flertalet kommer vara inaktiva. 

Det är väldigt lätt att klaga på att det inte är några medics inne. Fundera på om du skulle vara medic, hur ofta skulle du vilja sitta inne som medic? Man tröttnar och vill ta pauser vilket folk i medickåren ofta gör.

Att man gör medic yrket roligare kan göra att aktiviteten ökar också, men det är en uppgift jag har. 

En sak Jesper hade var att han hade primetime på hans medics. Jag gillade det då medicstrykan blev mer seriös och det gjorde att medics var rätt så aktiva. Kanske skulle vara värt att tänka på ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest Wazz
15 minutes ago, Goatis said:

Har man blivit accepterad till fraktion så ska man spela i fraktion under primetime så enkelt är det.

Tja

Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, OllePollePall said:

Enligt mig så har hela serven dött ut den senaste veckan. Kan vara pågrund av att det är sommar eller för att alla tar studenten nu.

Förra sommaren var likadan. Slutspurt i skolan och semestrar. Kan ju säga att vissa restarts kunde vara 0 personer inne.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

att vara medic just nu är ganska tråkigt då det nästan inte är några online och folk inte dör vilket då gör att vi bara sitter i kavala market och väntar på inget

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.