Jump to content
CvGaming

Patch preview 2.1


Legacy™
 Share

Recommended Posts

Så det jag såg var ett 3 min långt intro en fett konstig cartel som såg ut som isis och nytt factions hq för medic o snut o vi civila ee vi fick spawn kläder känner hur vi civila får mer o mer makt snart kanske vi inte ens måste gå i sandaler utan kan gå i nått så där riktigt TUNGT som DC skor elle nått.

Edited by Jackson
Link to comment
Share on other sites

12 minutes ago, Jackson said:

Så det jag såg var ett 3 min långt intro en fett konstig cartel som som såg ut som isis och nytt faction hq medic o snut o vi civila ee spawn kläder känner hur vi civila får mer o mer makt snart inte äns måste gå i sandaler utan gå i nått så där riktigt TUNGT som DC skor elle nått.

Ingen aning om vad jag precis läste. 

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, LegacyMeister™ said:

Ingen aning om vad jag precis läste. 

Så editade lite svårt o skriva när handen e bandagerad. men skrev långsamt nu.

 

Så det jag såg var ett 3 min långt intro en fett konstig cartel som såg ut som isis och nytt factions hq för medic o snut o vi civila ee vi fick spawn kläder känner hur vi civila får mer o mer makt snart kanske vi inte ens måste gå i sandaler utan kan gå i nått så där riktigt TUNGT som DC skor elle nått.

Link to comment
Share on other sites

51 minutes ago, Jackson said:

Så editade lite svårt o skriva när handen e bandagerad. men skrev långsamt nu.

 

Så det jag såg var ett 3 min långt intro en fett konstig cartel som såg ut som isis och nytt factions hq för medic o snut o vi civila ee vi fick spawn kläder känner hur vi civila får mer o mer makt snart kanske vi inte ens måste gå i sandaler utan kan gå i nått så där riktigt TUNGT som DC skor elle nått.

Om vi lämnar över ordet till dig och frågar vad du skulle vilja se på servern, Hur hade det sett ut då? 

 

Istället för att lämna onödiga kommentarer som ingen kommer ta seriöst så kan du ju komma med konstruktiv kritik om vad du skulle vilja förbättra eller lägga till på servern.

Link to comment
Share on other sites

18 minutes ago, kooben said:

Om vi lämnar över ordet till dig och frågar vad du skulle vilja se på servern, Hur hade det sett ut då? 

 

Istället för att lämna onödiga kommentarer som ingen kommer ta seriöst så kan du ju komma med konstruktiv kritik om vad du skulle vilja förbättra eller lägga till på servern.

Få se nu om man ska slänga in en "Cartel" så brukar ju dom var lite mer "hiding in plain sight" än en stad med cargos o grejer... sen tycker jag ju att snuten redan hade sina HQn färdiga fattar inte vrf dom var i behov av någon uppgradering där. och "NLA" ön va händer med den då?? och det enda jag såg som faktiskt var för civs liksom bara för civs i videon var nya spawn kläder vilket liksom kanske är en kul grej men kanse inte vad man borde prioritera när man har DET FETA HÅLET efter NLA de skit konstiga tids reglerna kring FED. det stora DUPER problemet som bevisar att det är för många som sitter på för mycket gear efter som det "tvingar" andra att dupa för att kunna fortsätta slåss. eller det faktum att alla hordar gear eftersom man  inte kan köpa kläder västar eller 6:5mm vapen någonstans (bandit) är ett undantag då det blir ett j**la drag där o man ändå inte kan köpa ngt för ett vettigt pris. man kanske skulle vilja lägga in lite fler bil skins eller helli skins för civs som inte var för donators eftersom det till humming birds bara finns 2 nu tex. eller vrf inte slänga in så att man kan bygga i gängstäderna nu, eller att man kan "måla" om sina bilar i gängstäderna. gäng kläder hade ju också kunnat vara kul o ha. eller varför inte slänga in fler krafting alternativ?? man kanske skulle kunna crafta lite västar o silencers?? ändra lite av snutens "altis lagar" så att gear blev mer tolererat eller lägga in bounty hunters eller kanske lägga in ett blacklist system från safezone för gäng som inte sköter sig. o om vi snackar om sådant VRF inte göra så att gäng krig gick att köra med typ Cv-D MS mot 2 andra gäng eller kanske APD möjligheterna är ju oändliga!!! men det administratör staffen valde var nya spawn kläder. duger det kooben?? är det konstruktiv kritik??? och att lägga onödiga kommentarer är ju vad som ofta får saker att hända :)

Link to comment
Share on other sites

Om du bara visste vad som kommer för civila i nya patchen.. Lägg av med negativiteten pga att du inte ser allt i en film. Vi valde o göra något roligt med en liten #hype. Därav filmen.

 

Invänta patch, se vad som händer. 

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Afriel said:

Om du bara visste vad som kommer för civila i nya patchen.. Lägg av med negativiteten pga att du inte ser allt i en film. Vi valde o göra något roligt med en liten #hype. Därav filmen.

 

Invänta patch, se vad som händer. 

WILL DO kan inte kommentera för mer än vad jag såg på videon o de va typ va ja skrev.

 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Jackson said:

WILL DO kan inte kommentera för mer än vad jag såg på videon o de va typ va ja skrev.

 

Ifall du läser orginal inlägget så ser du att jag nämnt saker som kommer att komma med i patchen men som inte visas. :)

Men förstår det är svårt att se sånt när man har ett sådant brinnande behov utav negativitet.

Link to comment
Share on other sites

13 hours ago, Jackson said:

ILL DO kan inte kommentera för mer än vad jag såg på videon o de va typ va ja skrev.

 

sluta hata på admins för fan de e ju inte första gången här på forumet!

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.