Jump to content
CvGaming

Ban [M1-6] sgt. Joel


viggo
 Share

Recommended Posts

Den jag vill banna: [M1-6] sgt. Joel

Mitt namn : viggo 

Datum 2016-06-07

Tid: 18:47 

 

 

Hej, jag och alle åkte runt i min helikopter då får vi ett sms av [M1-6] sgt. Joel  (se bild ), jag säger till honom att det är lack of rp, för hur ska han kunna veta mitt nummer, mitt namn när jag ligger på 500 meters höjd, han kan inte direkt se mitt ansikte. och andra gången jag flyger denna helikopter. så jag anser att det är lack of RP. 

 

 

Ha de gött / viggo 

 

joel hej.png

joel hh.png

Link to comment
Share on other sites

Jag har sett i en exakt likadan heli förut när ni har varit på marken. Då antar jag att det är samma person som sitter i helin och kan då dra slutsatsen att det är du i helin och kan då skriva till ditt nummer. Det kan du jätte gärna förklara vad som är lack of rp. Det jag tycker är lack of rp är dock att du skriver lack of rp och sen efter 30 sec när jag skriver igen så kriver du lack of rp nummer 2.

 

https://gyazo.com/ac81ae60b1dbdaf45f0f4c31eb51327d

Edited by Joel
Link to comment
Share on other sites

kan du skriva exakt vart du såg mig på marken, eftersom du har sätt mig på marken som du påstår.   skriva mitt nummer från min  helikopter, vore väldigt konstigt för mitt nummer står inte på helikoptern 

Link to comment
Share on other sites

Okej! men asså man kan ju ställa mot frågor angående detta hela tiden, jag kan t.ex  säga att jag inte har satt fordonet i trafik, eller försäkring på den, kan även stulit den. kan vara någon helt annans. vi släpper detta nu eller iaf jag, så får vi se vad admins tycker 

Link to comment
Share on other sites

55 minutes ago, viggo said:

kan du skriva exakt vart du såg mig på marken, eftersom du har sätt mig på marken som du påstår.   skriva mitt nummer från min  helikopter, vore väldigt konstigt för mitt nummer står inte på helikoptern 

Det spelar ingen roll vart eller hur jag såg den, i ett rp scenario så såg jag den med dig stå brevid säger vi. Sedan ser jag dig åka iväg och några dagar eller timmar eller minuter så såg jag dig igen, jag vet dock inte säkert att det är du, men jag drar slutsatsen till att det var du i helin. Eftersom jag har kontakter som vet ditt namn eller liknande så gick jag in på eniro och letade upp ditt nummer. Men jag måste få fråga dig, vart fan vill du komma med denna ban req, det här gör ju bara mig mer hatisk mot dig och ditt gang.

 

44 minutes ago, swintan said:

Men det finns ju regpåtar/chassi nummer som man kan söka upp på alla fordon som tur hade joel "hitta mitt fordon" på sin mobil och han kollade upp vem som ägde den.

Nu hittar du på det har jag inte skrivit till dig och det vet du.

Tack// Joel

Link to comment
Share on other sites

Tillexempel när du och ditt gang skriver till mig/oss om vi vill köpa gear hela tiden, ska jag lägga ban req på det kanske. Hur fick du då mitt nummer?  Förlåt om jag uttrycker mig starkt men vad i helv*** tänker du med?

Link to comment
Share on other sites

Just now, viggo said:

Jag har  aldrig köpt gear av dig eller liknande, och du gör en engage via en telefon :s

Läs vad jag skrev. Du har visst skrivit till mig om jag vill köpa gear ex antal gånger. Jag kanske ska gå och lägga ban request på det nu eller vad säger du?

 

Link to comment
Share on other sites

  • Sajm0n locked this topic

Till en början kan jag säga att detta är en fail engage, då detta är den enda regel för att få skjuta efter att ha skickat 2 varnings sms:

8. Aviation

  • You may shoot from a heli to “disable”. Two warning texts must be sent to pull over with at least 30 secs of time between the two unless a pre-RP situation is in progress.

Alltså, om du sitter i en helikopter själv, och jagar en truck t.ex. Så får du i helikoptern skicka sms till han som kör trucken och be honom stanna annars komer ni öppna eld t.ex., 2 sms med 30 sec mellan rum, och sen får dom som sitter på sidan på helikoptern skjuta ut däcken på trucken. Finns ingen regel att man får engage:a från marken till en helikopter genom sms.

Har pratat med båda parterna om detta, och förklarat för Joel hur reglerna är. Eftersom Joel aldrig skjöt mot Viggo, så tänker jag inte banna honom. Därav kommer jag NEKA denna banreq. Men Joel har fått en tillsägelse att såhär får man inte engage:a.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.