Jump to content
CvGaming

Ban request [B.D.C] Enoch Song 2016-06-10 - 17.10


Per-Olof
 Share

Recommended Posts

Name: [MF] Per-Olof

Offender-Name: [B.D.C] Enoch Song

Time: 2016-06-10 - 17.10

Reason: Jag landar min helikopter och väntar på att min polare ska hoppa in så kommer denna ''Enoch Song'' helt random och vdm:ar mig och försöker sedan direkt efter att jag hoppat ur helikoptern köra över mig. Sedan när jag frågar vad han håller på med frågar han mig frågan ''Vad fan håller du på med själv?'' Då jag inte gjort ett skit och bara stått på platsen och väntat in min polare. Därefter kommer han med en bortförklaring att jag tydligen gjort ''fel'' och landat där jag landa och att han har rätt att köra på mig bara för att han tycker att det är rätt pga att jag parkerade där och då ska han också få parkera precis där jag ställde mig. Jag frågar han sedan om han vill ha ban req på det och då svarar han att han också kan lägga en på mig för att jag tydligen ''trollat'' innan. Han säger sedan att han känt igen mig sen innan pga att han är snut.

Video: https://vid.me/idcd

Edited by mattiase68
Link to comment
Share on other sites

Fast det du gör cire96 är ju fortfarande mot reglerna, och då ska det inte spela någon roll för man ser vad du försöker göra.

Edited by JohanM99
Link to comment
Share on other sites

Haha jo tjena, det jag såg var hur du sprang iväg och sa att jag skulle lycka till med ban requesten, men om du vill ljuga dig fram till en lösningen får du la göra det, står fortfarande för det jag sett.

Link to comment
Share on other sites

If a ban request is made on the forum, this means you want the admins to decide what´s going to happen, we won´t allow players to compensate each other or mark the thread as "solved" if it is up on the Forums, we will decide, So don´t put up ban requests unless you want someone to get banned.

 

Du har 24 timmar på dig att ta tillbaka banrequesten. Misslyckas du med det så riskerar du bann.

Link to comment
Share on other sites

Vi har kollat på videon och tycker att du [B.D.C] Enoch Song borde veta bättre, då du även spelar i en fraktion.

@kooben @Halffinger Pete Ni får ta och prata med honom om ni inte redan gjort det.

[B.D.C] Enoch Song bannad 3 dagar för VDM + Trolling

/ Mikhailov & Legacy

Link to comment
Share on other sites

  • Sajm0n locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.