Jump to content
CvGaming

Ban appeal [F.I.A] Tango


T. Miller
 Share

Recommended Posts

Name: [F.I.A] Tango

Date: ~2016-01-10 

Reason:

För ungefär en månad sedan skapade jag en ban appeal som blev declinad. Jag tänker nu skapa en ban appeal av samma anledning, men hoppas att väntetiden ger mig en chans att bli accepterad!

Jag blev permanent bannad från CvG på grund av duping av gear. Det har gått ett tag sen jag spelade Arma då jag slutade när jag väl blev bannad. Jag ber om att få en andra chans och att komma tillbaka till CvG's community. 
Anledningen till att jag dupade var att när mitt hus brann upp eller när jag blev frustrerad över RDM och VDM så varken orkade eller hade jag tiden åt att filma in, ladda upp och skicka in en video som bevisar att fallet var RDM, VDM eller husbrand. Dessa videos behövdes för att jag ens skulle ha den minsta chans att få tillbaka mina förlorade saker. 
Sen jag spelade har supporten i TS3 och på servern generellt blivit starkare och bättre, för jag minns hur ungefär fyra nya medlemmar på communityt blev promotade till support precis innan jag blev bannad. 

Jag dupade aldrig för att jag dog vid en vanlig strid eller ett event, bara när jag fick känslan av att ingen kom till min hjälp efter att timmars av arbete och farmande går upp i rök. 
Jag ber om en andra chans att få spela och delta i detta community och dess Arma 3 server!

Tack för att ni läst!

Mvh Tim

Link to comment
Share on other sites

Som jag skrev i din förra appeal så är detta ju inte den enda servern som ditt Steam ID nämnts under. Forskade runt lite och upptäckte att du är bannad för duping på en annan svensk server också. 
Var det samma problem med supporten där också så du kände du behövde dupea? Eller kan det faktiskt vara så att du faktiskt är en legit dupare?

Väntar med mitt svar så du får svara.

Link to comment
Share on other sites

57 minutes ago, LegacyMeister™ said:

Som jag skrev i din förra appeal så är detta ju inte den enda servern som ditt Steam ID nämnts under. Forskade runt lite och upptäckte att du är bannad för duping på en annan svensk server också. 
Var det samma problem med supporten där också så du kände du behövde dupea? Eller kan det faktiskt vara så att du faktiskt är en legit dupare?

Väntar med mitt svar så du får svara.

Som jag skrev i min ban appeal, skulle jag aldrig använde mig av dupe ifall situationen inte hade med en glitch eller regelbrytning att göra (RDM/VDM). 
Jag kommer inte nämna några namn, men oavsätt server anänvder jag inte duping för nöjes skull eller "för att jag kan". 

Jag vet vilken server det var som jag blev bannad för duping på, och anledningen till dupingen var exakt densamma som här på CvG. 
Jag kommer inte prata skit om den här andra server, och kommer hålla mig till att säga att spelarna på den här andra servern behöver ägna en extra timme åt att lära sig reglerna.
Det är inte så att jag inte ängrar mig för vad jag har gjort på den andra servern, då jag är extremt aktiv i deras community på andra servrar, i andra spel!

"Legit duperare"? Jag kommer inte säga emot faktan att jag dupar. Ja, jag dupar, men som jag tidigare nämnde, jag dupar inte "för att jag kan". 
Det jag tror att du menar med "legit dupare" är att jag gör det för nöjes skull, men som jag nämnde tidigare, nej det skulle jag aldrig göra. 
Jag skulle inte ägna så mycket tid åt att vara inne på detta forum om jag inte skulle ångrat mig. De senaste veckorna har jag inte varit så aktiv här, men tiden då jag skickade in min första ban appeal var jag inne här minst en gång om dagen om inte mer, kommenterade och kollade efter svar på mitt inlägg. 

Jag tror inte att jag behöver gå in i detalj ännu en gång och förklara varför jag dupade här och på den andra servern, men om det ändå skulle behövas har jag inget emot det!

Tack. 

Mvh Tim

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.