Jump to content
CvGaming

Fråga om Altis + Apex


David Bush
 Share

Recommended Posts

2 hours ago, Goatis said:

Som @Vpswede säger så kommer alla att kunna spela på Tanoa, men de kommer inte kunna ta del av allt Apex content, dvs vapen fordon, etc

Är du säker på det? Jag testade att ladda ner sneak peaken fasten jag inte har Apex, och varje gång jag försökte joina en Tanoa server så stog det att jag behövde köpa Apex. Jag kunde dock testa alla vapen och fordon på virtual arsenal men lyckades inte komma in på tanoa, även i editor.

Edit: 20760cb79d4443adf5aa78190ac62a39.png

Edited by Morio
Link to comment
Share on other sites

42 minutes ago, Morio said:

Är du säker på det? Jag testade att ladda ner sneak peaken fasten jag inte har Apex, och varje gång jag försökte joina en Tanoa server så stog det att jag behövde köpa Apex. Jag kunde dock testa alla vapen och fordon på virtual arsenal men lyckades inte komma in på tanoa, även i editor.

Edit: 20760cb79d4443adf5aa78190ac62a39.png

Från vad jag hört så kommer det vara som jag sagt, vet att sneakpeaken va bara för personer med Apex redan köpt. Kan nog vara därför du inte kan komma in på Tanoa

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, Morio said:

Är du säker på det? Jag testade att ladda ner sneak peaken fasten jag inte har Apex, och varje gång jag försökte joina en Tanoa server så stog det att jag behövde köpa Apex. Jag kunde dock testa alla vapen och fordon på virtual arsenal men lyckades inte komma in på tanoa, även i editor.

Edit: 20760cb79d4443adf5aa78190ac62a39.png

 

3 hours ago, Goatis said:

Från vad jag hört så kommer det vara som jag sagt, vet att sneakpeaken va bara för personer med Apex redan köpt. Kan nog vara därför du inte kan komma in på Tanoa

Det gäller bara sneak-peak. Sedan när det släpps officiellt så ska man kunna spela på Tanoa men inte kunna använda det nya gearet

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.