Jump to content
CvGaming

Unban Appeal Johannes


Johanees
 Share

Recommended Posts

 Name: [T.W.C.B] Johannes

            Date: YYYY-MM-DD - 19 Maj, en månad sedan...

            Reason: Jo, såhär var det en vän kom in på servern och ville ha ett lån och då tänkte jag vad kan väl ge det och kanske tjäna, så lånade ut en mängd, fick sedan pengarna tillbaka. Fick rätt mycket mer än det tillbaka. Sedan hjälpte jag dem med diverse saker och fick då lite fina summor pengar som grädde på moset. Jag fattade att de dupeade men var väl naiv och tänkte " Aja, de får ban inte jag " Så sket i det trodde de skulle bli bannade rätt snabbt endå ( och det blev dem... ) Men just att jag inte sa till fick mig bannad, jag fattade att jag inte ska emot pengar så där, men de ville vara snälla och naivitet är inte en bra combo med det.  Sedan i Ts som någon *Host Mods Host* kanske vet var jag inte världens trevligaste men men...

Jag ångrar sjukt mycket att jag tog emot det och saknar servern, jag vill verkligen bli unbannad... Har haft några trevliga hundra timmar och saknar server, och nu när tanoa kommer ut skulle jag hemskt gärna spela. Ser fram emot svar och hoppas på det bästa! Tack och hej för mei!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.