Jump to content
CvGaming

[Ban Appeal] Stefan.Ö


Stefan.Ö
 Share

Recommended Posts

 Appeal Information

            Name: Stefan.Ö

            Date: 2016-06-02 -  Runt kl 02.00

            Reason: Duping.  

 Hej alla spelar och CvG's admin team. Jag gör den ban appealen inte på grund av att jag inte är oskyldig för det är jag och JA JAG DUPADE. Jag kommer inte förnekat jag dupade för att det gjorde jag. Jag dupade bra när det inte var någon admin inne på servern och  dupade lite åt gången och jag trodde jag var säker då men så var jag inte. Jag ångrar att jag gjorde det och det var en dum ide. Jag börjar sakna spelarna på servern och saknar dom gammla [SC] tiderna när man sket i gear och hade bra kul som jag hoppas att jag kan få uppleva på tanoa. Minns dom dom kvällarna vi satt och körde diamanter och spela Diamonds med Rihanna med gamla [SC]. Jag har nu varit bannad en månad och jag har lärt mig en läxa. Fall jag inte minns helt fel så sa någon admin att ni skulle vara snälla med ban appeals nu när tanoa kom ut. Fast ni i admin teamet bestämmer själva fall ni vill fortfarande vill ha mig bannad. Så nu hoppas jag att ni är snälla mot mig och ger mig en till chans.

Mvh Stefan.Ö

Edited by Stefan.Ö
Link to comment
Share on other sites

Jag tänker säga nej på denna, då det inte gott så pass mycket tid som jag velat mellan den tidpunkten då du blev bannad och din appeal. 

Dock så är det Jonas förtjänst att du är bannad så jag kommer att lämna över det slutgiltiga beslutet på honom. Låser den sålänge tills Herr Bobbi har gett sin dom.

Link to comment
Share on other sites

  • Legacy™ locked this topic
  • 1 month later...
On 2016-07-02 at 3:30 PM, Stefan.Ö said:

 Appeal Information

            Name: Stefan.Ö

            Date: 2016-06-02 -  Runt kl 02.00

            Reason: Duping.  

 Hej alla spelar och CvG's admin team. Jag gör den ban appealen inte på grund av att jag inte är oskyldig för det är jag och JA JAG DUPADE. Jag kommer inte förnekat jag dupade för att det gjorde jag. Jag dupade bra när det inte var någon admin inne på servern och  dupade lite åt gången och jag trodde jag var säker då men så var jag inte. Jag ångrar att jag gjorde det och det var en dum ide. Jag börjar sakna spelarna på servern och saknar dom gammla [SC] tiderna när man sket i gear och hade bra kul som jag hoppas att jag kan få uppleva på tanoa. Minns dom dom kvällarna vi satt och körde diamanter och spela Diamonds med Rihanna med gamla [SC]. Jag har nu varit bannad en månad och jag har lärt mig en läxa. Fall jag inte minns helt fel så sa någon admin att ni skulle vara snälla med ban appeals nu när tanoa kom ut. Fast ni i admin teamet bestämmer själva fall ni vill fortfarande vill ha mig bannad. Så nu hoppas jag att ni är snälla mot mig och ger mig en till chans.

Mvh Stefan.Ö

Du kan kontakta mig på teamspeak, är du bannad där så skriv ett PM.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.