Jump to content
CvGaming

ban appeal


13josef37
 Share

Recommended Posts

 Name: bert just nu men jag hade josh_rogers när jag blev bannad

            Date: vet inte men kanske ett halv år sedan eller mer eller mindre

            Reason: de va en kille som jag kände på steam han spelade på cv och han frågade mig om jag ville ha pengar och jag sa okej och då fråga han hur mycket och jag svara [spelar ingen roll] och då möttes vi i kavala square och han gav mig 50m och han sa till mig att jag inte fick säga till nån att han hade gett mig allt de och sen dagen efter när jag joinade servern så hade jag fått en perm ban för money cheating. jag har ingen bevis eller nått eftersom jag gick ju offline när han gav mig det mig efter de och sen när jag kom in så hade jag fått en Permban. 

Link to comment
Share on other sites

Antingen så får du berätta vem som gav dig pengarna eller så får du sluta upp med att hitta på historier, det kan lätt bli en ful vana du inte vill ha med dig i verkligheten. 

Vi ska va snällare i våra bedömningar men det gäller bara om man talar sanning så berätta istället hur det gick till.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.