Jump to content
CvGaming

Bugge/Emil Ban apeal!


Bugge
 Share

Recommended Posts

Name: Jose the prezedez

Date: YYYY-MM-DD- någonstans i maj typ.

Reason: Var taskig mot Illmaister. 

"Man lär sig något nytt varje dag"

Som titeln säger så lägger jag en ban apeal angående min server/ts ban. Jag, kurre och Carl sitter och snackar i ts sen kommer Elias/Illmaister. Carl länkade en bild på mig och Illmaister ville se. Jag säger självklart nej och Elias ber Carl att hoppa upp en kanal. Jag tycker att nej ska vara nej! Jag hoppar efter honom och talar rakt ut vilket blev lite mindre bra. Sen så diskuterar bara jag och Elias och då säger jag att vi inte fungerar ihop osv... Man kan säga att jag tog det till en högre nivå, en nivå som inte är speciellt bra. 

"Detta var från min syn men den stämde inte". Elias ville prata med Carl om andra saker vilket gjorde att jag skämde ut mig ännu mera. Jag har pratat med Elias och han skulle prata med admins om ca 1 vecka då detta var för 3 veckor sen. Jag skickar nu över min boll till admins händer och hoppas på det bästa. 

Mvh Bugge/Emil 

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.