Jump to content
CvGaming

Med en tår i ögat skriver jag detta


Recommended Posts

Tjena T.McGarrett här eller som många känner mig som Tintin.

 

Vet inte var jag ska börja men iallafall jag började på servern 2014 i Oktober. Har kommit en lång väg med mitt spelade och mitt RP sen dess. Men nu är det också min tur att lägga hatten på hyllan med 1600h+ på CvGaming. Lätt den bästa Altis servern (Men nu Tanoa). Skulle kunna skriva en lång bok om det det jag har gjort under den tiden jag har spelat men vill hålla det kort. Jag tror ni inte riktigt fattar hur mycket tid Admins/Mods/Supports lägger ner för att vi ska ha det som bäst. Skulle vilja tacka alla jag har spelat med och träffat. (kommer säkert vara på ts då och då). Största anledingen för jag slutar/tar ett långt break är för att jag tröttnade på att Altis försvann och Tano ersätte. Många har kämpat 1000h+ för deras saker och jag kände det samma.

@Bachne skulle vilja tacka dig lite extra som alltid har funnits där lixom. Både när jag hade irl problem och med huset ;) 

@Jesper Johansson som tog in mig i Cv-D nu under sen 2015 :) 

Sen vill jag tacka @Wazz @Abdikafa och många mer för att just NI har gjort dessa 1600h+ värt i slut änden även det som har hänt under 1-2 veckorna med Altis.

 

Vem vet man kanske nån dag kommer tillbaka:wub:

Link to comment
Share on other sites

15 minutes ago, Abdikafa said:

Vill tacka dig @Tintin för att spendera en sista tid med oss på Altis
Nu när det är Tanoa som gäller så kommer vi alla sakna dig här
Hör gärna av dig i TS och lev livet!

// Abdikafa

Det ska jag du har ju mig på snap! Så skriv om du har vägarna förbi Örebro1!!

Link to comment
Share on other sites

Får väl säga att alla kämpade och hade svårt som fanken för att få ihop de pengar dom hade, sen tyckte jag personligen att det blev för tråkigt med samma j**la skit hela tiden, folk trollar, tar ut dåliga vapen och är helt enkelt mesiga och vågar inte slåss för dom kanske förlorar sitt gear.

 

Men ha re gött

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.