Jump to content
CvGaming

Detta till Admins!


Thorwald
 Share

Recommended Posts

6 minutes ago, BjeNw0w said:

Sant han sa inte neger men Han sa "stfu you f***ing Nigger" och enligt mig är det rasism men vet inte vad du tycker, men jag tycker att sånt är perm bart då han som blev kallad det tog illa upp

Som jag skrev, om en person säger en sån sak 1 gång så kommer han inte bli permad, isf skulle jag permat flertalet medlemmar i R.U, just saying, sluta upp med eran häxjakt nu för vi kommer inte ändra på våran åsikt i detta, att lyfta upp saker som hänt för över 6månader sen känns lite pasé.

 

5 minutes ago, [CV-D] Bengtsson said:

så att detta är bara mina åsikter Jao det kör vi på menar folk säger inte allt till admins eftersom dom får skit fört 

Jag förklarar bara att om fler tycker som dig, så får dom ju säga det, dessa medlemmar sa specifikt att dom inte tycker som dig. och nej man får inte skit för att man yttrar sin åsikt.

Link to comment
Share on other sites

Just now, Jonasp said:

sluta upp med eran häxjakt nu för vi kommer inte ändra på våran åsikt i detta, att lyfta upp saker som hänt för över 6månader sen känns lite pasé.

 

 

Häxjakt? jag svarar bara på de du skrev fel då du skrev att Olsson inte hade gjort något av de man kunde bli permad för vilket jag vet inte är sant.

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, BjeNw0w said:

Häxjakt? jag svarar bara på de du skrev fel då du skrev att Olsson inte hade gjort något av de man kunde bli permad för vilket jag vet inte är sant.

Fast det stämmer ju precis det jag skrev, han har inte gått över gränsen på någon utav dessa saker, sen om du vill tro att han blev bannad 1 månad för att han sagt "stfu u nigger" så är du ute och cyklar.

Jag har fakta, och du har ja vad du tror är anledningen.

Och ja med häxjakt, så tror jag nog du vet exakt vad jag menar, Vi kan ta Bugge som ett exempel, hur många gånger borde inte Bugge och flertalet andra medlemmar i RU egentligen ha blivit permade? Men kom undan med varningar, jag säger precis som jag sa till Bengtsson, man ska inte kasta sten i glashus, för det är precis vad ni gör just nu, sen om du vill få det som att du försöker rätta mig med något du tror är sanningen så dementerar jag helt enkelt, anledningen var inte att han sa just detta.

Vi leker lite med tanken på alla som sagt något dumt/gjort något fel, jag skulle nog behöva perma hela servern inklusive mig själv, på den nivån är det. Och om vi inte har några spelare vad är då syftet med att ha en server..

Ni får ta allt med lite perspektiv, Jag personligen bannar mer än gärna någon som står och skriker Sieg heil flertalet gånger för att provocera, kontra en person som säger stfu u nigger 1 gång, ser du inte skillnaden här så tycker jag det är tragiskt, vi har redan ett Dagis som man försöker vara fröken över, och allting har sina specifika gränser.

Ni försökte förövrigt om jag inte minns fel, att få caden/olsson permbannade när någon åkte förbi han i en bil och skrek "nigger" så skriver han nigger? i side, så jag menar sluta haka upp er på små saker.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, [CV-D] Bengtsson said:

Skriver just nu på mobilen men just nu är polisen som en plåttburk som kan prata liksom ingen anledning att försöka få kontakt på det hållet eftersom vi inte kan få ut nåt av det

Jo för man fick alltid chans att köra ett schyst RP förr utan att behöva kolla runt sig själv 20 ggr sen ser man 2 på kullen och 3 vid gatan som springer mot en och boxar in en medans man roleplayar med någon, good shit.

 

Du må ha dina åsikter, det är inte bra åsikter enligt mina åsikter, men det är dina. Dags att ta fram analkrämen och smörja in stjärten ordentligt.

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Jonasp said:

Fast det stämmer ju precis det jag skrev, han har inte gått över gränsen på någon utav dessa saker, sen om du vill tro att han blev bannad 1 månad för att han sagt "stfu u nigger" så är du ute och cyklar.

Får jag fråga, hur blev dupsi bannad? Hade för mig att han gjorde något liknande

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Scuba said:

Får jag fråga, hur blev dupsi bannad? Hade för mig att han gjorde något liknande

Vet inte vem dupsi är, så kan inte svara på den,

 

Men kan dra ett exempel på vad vi syftar på som är Rasism, hela Emin historien, där flertalet medlemmar ur gamla Swipe sitter och hånar han i teamspeak, bland annat 3 medlemmar som sedan spelat/spelar i cv-d som blivit unbannad och fått en ny chans, Där har du Rasism på hög nivå, inte att säga neger till någon 1 gång i stridens hetta... Som sagt då skulle vi behöva banna hela servern för minst lilla sak. Funkar inte riktigt så när man driver ett community, Dom flesta utav er som skriver vet om det då ni fått flertalet chanser själva, är bara ironiskt att ni sitter och skriver.

Link to comment
Share on other sites

Denna tråd, känns mer som om att du, i dina tankar, inte fått som du velat riktigt.

Menar, du är uppenbarligen väldigt "kåt" på att loota poliser, men nu får du tyvärr inte göra de på ett tag. Svårare än så är det ju inte.

Sen att hoppa på admins på de sättet, är ju enligt mig väldigt onödigt.

 

Jag personligen tycker admins och alla som vart och är inblandade i denna kommunity, gör ett super bra jobb!

Utan dom, så hade vi inte kunnat ha så kul som vi har de och även spela på, enligt mig, världens bästa server! :)

 

Men, detta är ju bara vad jag tycker! :)

(Kanske finns en hel del stavfel osv, men de bjuder jag på)

Link to comment
Share on other sites

Tycker det även luktar lite dubbelmoral, då det snackas om RP, men i samma mening vill man att poliser blir lootbara vilket skulle resultera i samma gamla soppa som det var på Altis.

Link to comment
Share on other sites

Haha shit asså vad är detta egentligen. Pinsamt hur ni beter er i den här tråden. Skärpning.

 

1. Hur tänkte ni seriöst när ni satte ditt så man inte kan loota poliser det e ju bara dumt och då har vi ingen anledning till att ens komma i kontakt med dom sen att dom e så in i helvete skjut kåta rent utsagt jag körde över en litet gupp på trotoaren och dom hoppar ut med automat vapen och börjar meja mot mig vad är det för RP som ni ville ha fram?

Det är rätt simpelt egentligen, det är helt omöjligt för oss att förutspå åt vilket håll denna servern kommer att gå någonstans, därför har vi helt enkelt valt att gå den vägen där vi har satt poliser som olootbara tills vi märkt vilken typ utav balans och nivå som vi får på servern. Detta är något jag skulle velat sett redan på Altis men vet vilken shitfest det hade blivit ifrån bl.a dig Bengtsson som blir eld och lågor över det mesta som inte går din väg. Det är mycket bättre att göra såhär ifrån början på en nystart istället för att vi ska kasta in detta 3-4 veckor in i servern då det kommer möta en oerhörd kritik, finns det inget syfte med olootbara poliser ja men då tar vi ju bara bort det. Det är alltid bättre att ha något att lägga in istället för att ta det. 

Det var Jag och Joey som körde polisbilen som stannade dig, när vi såg dig köra ut över en refug och pallnita halvt ute på vägen så frågade joey mig om vi skulle stanna och RP:a lite. Svarade att självklart skulle vi det och jag hoppar ut och frågar dig -" Hej hur står det till här då? Du körde ju ut rätt över den där refugen(trottoarkant)". Då det uppenbarligen verkar vara något som står på tok då man inte kan hålla sig på vägen så är det min plikt som en polis att se att allt är på sin plats.

Du säger då följande -" HAHAHA Nu får ni ju fan ge er, jag har bråttom". Och hoppar in i din bil innan du ens har sagt klart det, så det sista hör vi dig mumla i bilen och bränner iväg i 70 knyck från platsen. Varpå jag skjuter 2 skott mitt ut i ingenstans då vi ber dig stanna 3-4 gånger innan du kommit mer än 10 meter ifrån oss. 

Så hur det kan vara VI som gjort fel i RP:t får du gärna förklara för mig personligen i TS då jag tänker sitta och vänta på din ursäkt där. Tills vidare innehaver du titeln som TANOAS SÄMSTA RP:ARE. Väl förtjänat också. 

 

2. Hur (pekar mot en admin) behandlar folk utan hur den personen gillar den och inte detta är baserat på hur Seth AKA Olsson blir behandlad blivit bannad hur många gånger som helst men denna admin har typ nåt relationship med honom så att han kan bli unbannad hur många gånger som helst förstår att han är ung och så men 4 chanser e en bedrift och detta är många upprörde över. ganska uprörande!

 

Jonas täckte denna rätt bra så tänker inte ta den.

3. Sen händelsen som hände igår med att några personer kommer in först och tar cv-d va fan handlar det om seriöst vi äger det men då kan inte vissa Admins komma och hjälpa till utan säger ''Det e skit samma för mig vem som har det eftersom det nu är en helt ny server'' asså det är rena bullshiten hur tänker du? ska inte du försöka hjälpa till och bestäma vad som är rätt. om detta skulle varit dig skulle du fixat det åt dig själv och sagt att det är fel! Man lägger ner tid och möda i en sak sen e det först in på servern som kan ta det ifrån en asså tänk efter.

Det här förklarade jag för dig igår, jag förklarade det för Illmaister en gång till efter det och har seriöst ingenting mer att säga i det ämnet faktiskt. Vi körde på en hel nystart och det var det beslutet vi tog.. Det får ni rätta er efter denna gången.

4. Sen att ni MÅSTE lyssna på kommunitet annars blir det som en specifik annan server som gick i graven efter att dom inte lyssnar på spelarna utan gör som dom själva tycker, Sen vet jag att försvaret kommer ligga i att jo ni bryr er jaa det e klart ni BRYR er och försöker göra det bästa men ni måste också kunna lyssna och analysera det andra tycker.

Vet hur hur mycket kritik som jag försöker ta åt mig utav och hur trevlig jag försöker vara emot varenda en utav er även om eran idé låter väldigt Far off så har jag alltid bemött personer på ett bra sätt och alltid lyssnat på vad folk säger. Sen så blir det inte alltid så som ni vill men det betyder inte att man inte har tagit åt sig av det som är sagt. Sen tycker jag för övrigt att du är helt fel person att komma och läxa upp admins om Förståelse med det beteendet som du visat upp för oss den senaste tiden. 

5. att ni bytte till tanoa utan att göra en test server innan gjorde att ni tappade VÄLDIGT många spelare som har lagt ner 2000 + timmar i att få upp allt, sen att det är dött över sommaren på servern som det var på altis men nu kommer det vara EXTREMT dött eftersom alla har inte pengar till tanoa och vill komma tillbaka till altis och dom som inte har råd som vill köra på altis kommer till andra Communitys som enligt Dem är bättre.

Som Jonas sa så fanns det inte längre någon glöd kvar hos oss admins. Goatis var extremt trött på att deva Altis, jag var extremt trött på samma gamla karta och jag tror vi är rätt eniga om att vi alla kände samma sak. Vissa av oss har varit administratör för Altis life sedan Sommaren 2014, vilket är över 2 år i skrivande stund och det finns inte längre den passionen ifrån våran sida. Däremot Tanoa tror vi att vi kan använda den vanliga CvG glöden till och göra den till den attraktivaste Life servern som finns med tanoa som karta och därför så gick vi den vägen. 
Jag har hört talas om 2 spelare som tycker det är negativt att vi byter. För ni inte fram åsikter så kommer dem aldrig höras. Bra att du gör det, men det är flera hundra mot 2 i dagsläget.

6. På DH det skulle ju varit nice om ni hade plannerat in ett ställe som dom på CV hade kunnat träffats och pratat men istället fick inklusive mig och /stefan ö / jax / Dennis försöka fixa ihop något lite snabbt försök att vara lite mer arrangerad IRL till event och så ;) 

Vill ni som är där på plats träffas så fanns det ett jättefint forum här som ni kunde kontakta varandra på, förstår inte varför jag som sitter uppe i Norrland utan att ens veta hur DH ser ut ska bestämma en träff åt er. Jättebra att ni engagerade er i det, det är ingen som har sagt något annat men det är inte vårat ansvar som inte ens är på plats att fixa det för er faktiskt. Nu var Goatis där men om jag inte missförstod han så var det lite spontant från hans sida att ens fara dit.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Jonasp said:

Som jag skrev, du får tycka exakt vad du vill, det är helt okej, jag kommer fortfarande inte behandla en som är 11 på samma sätt som jag behandlar en som är 16, om du inte förstår detta så är jag ledsen, majoriteten av folket förstår exakt vad jag menar med detta.

Det du skriver här är väldigt konstigt att du skall göra skillnad på folk beroende åldern, spelet har en åldersgräns, väljer man att spela även fast man är yngre så tycker jag fortfarande man skall bli behandlad lika dant.. Tack för mig

Link to comment
Share on other sites

Varför det inte blev något Meetup på DH var för att efter 2 dagar så åkte jag, Eurozze och Goatis hem för att vi tyckte inte att det var någon mening med att vara kvar då vi hade redan sett allt, även Kebre var där dock var han upptagen en stor del av tiden han var där. 

Tycker själv inte att en Admin ska behöva anordna en Meetup utan där kan folk faktist själva ta initiativ och dra upp en forumspost.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Jonasp said:

Jag förstår inte heller anledningen till varför du anser att han skulle vara permbannad, Dom enda som är permade ifrån cvg, har antingen fuskat,dupeat eller tex massive rdm flertalet gånger i rad, eller rasism, inget utav detta har han gjort.

1. bra du sa det själv, dupeat, bör han inte va permbannad då? att säga "Neger" anses inte som rasistisk då eller? men ni kan permbanna någon för rasism som skrattar åt att någon inte vill ha tillbaka sina saker HUR I HELVETE KAN DET VARA RASISTISKT?. Tänker inte dra upp denna sak mer då jag lagt det bakom mig!

2. Om en kille som inte är brottsmyndig gör ett flertal brott bör inte han straffas lika hårt som alla andra då bara för att han är ung eller?

3. Att inte loota poliser? vad jag hörde i TS när jag var där var att poliser kunde flyga runt i några j**la stridshelikoptersflygplanskit är det RP då för det gör ju dom svenska poliserna, dom flyger runt i sina Volvo XC70's

4. Att ta över Cv-D tycker jag inte Luckie har gjort något fel.

5. Nästan hela communityt vet att jag hatar olsson, många hatar även mig till och med admins men jag bryr mig inte ett skit. Olsson är rent ut sagt grym på Arma 3 för att vara 11år och Bengtsson du beter dig som om du vore 10år när man pratar med dig.

Om ni bannar detta kontot är ni ju helt efter, olsson vart bannad på sitt main forums konto men inte på det han använder nu? 

/wazz

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, [CV-D] Bengtsson said:

Skriver just nu på mobilen men just nu är polisen som en plåttburk som kan prata liksom ingen anledning att försöka få kontakt på det hållet eftersom vi inte kan få ut nåt av det

Fast du kan ju t.ex. starta ett gisslan scenario där du kidnappar en person och begär någonting ifrån polisen i utbyte mot personens säkerhet? Jag är ganska säker på att den poliskåren som finns just nu skulle uppskatta den här typens scenario om det sker på ett bra sätt, med bra sätt så menar jag på att man kanske inte "kidnappar" 10 pers varje restart och gör den här grejen om och om igen för då kan det bli väldigt tjatigt. Jag vet inte vad du har fått för uppfattning av polisen tidigare men jag kan försäkra dig om att den "Nya" ser väldigt positivt på roleplay och jag är ganska säker på att dem skulle sköta sådana här roleplay "händelser" väldigt bra.

 

e9aa0z.jpg

Link to comment
Share on other sites

1. Oklaraste meningen som jag har läst idag.

2. Det här fungerar inte på samma rätt som ett lagsystem gör i vårat land. Inte så att när du spelar hos oss så kan du bara bli bannad om du är straffmyndig. Vi förbehåller oss rätten att välja vilka riktlinjer som vi använder i vårat arbete här på CvG :)
 

3. Om du syftar på Xi'an så stämmer detta utmärkt. Precis som Civila har fått tillgång till Flyg så har även polisen fått det. Ska du resonera här så använd gärna en logik som faktiskt har något logiskt i sig, inte bara en massa rappakalja.

Olsson är bannad på sitt andra konto och det är du också nu :) Gör inget till konto tack.

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, LegacyMeister™ said:

Haha shit asså vad är detta egentligen. Pinsamt hur ni beter er i den här tråden. Skärpning.

 

1. Hur tänkte ni seriöst när ni satte ditt så man inte kan loota poliser det e ju bara dumt och då har vi ingen anledning till att ens komma i kontakt med dom sen att dom e så in i helvete skjut kåta rent utsagt jag körde över en litet gupp på trotoaren och dom hoppar ut med automat vapen och börjar meja mot mig vad är det för RP som ni ville ha fram?

Det är rätt simpelt egentligen, det är helt omöjligt för oss att förutspå åt vilket håll denna servern kommer att gå någonstans, därför har vi helt enkelt valt att gå den vägen där vi har satt poliser som olootbara tills vi märkt vilken typ utav balans och nivå som vi får på servern. Detta är något jag skulle velat sett redan på Altis men vet vilken shitfest det hade blivit ifrån bl.a dig Bengtsson som blir eld och lågor över det mesta som inte går din väg. Det är mycket bättre att göra såhär ifrån början på en nystart istället för att vi ska kasta in detta 3-4 veckor in i servern då det kommer möta en oerhörd kritik, finns det inget syfte med olootbara poliser ja men då tar vi ju bara bort det. Det är alltid bättre att ha något att lägga in istället för att ta det. 

Det var Jag och Joey som körde polisbilen som stannade dig, när vi såg dig köra ut över en refug och pallnita halvt ute på vägen så frågade joey mig om vi skulle stanna och RP:a lite. Svarade att självklart skulle vi det och jag hoppar ut och frågar dig -" Hej hur står det till här då? Du körde ju ut rätt över den där refugen(trottoarkant)". Då det uppenbarligen verkar vara något som står på tok då man inte kan hålla sig på vägen så är det min plikt som en polis att se att allt är på sin plats.

Du säger då följande -" HAHAHA Nu får ni ju fan ge er, jag har bråttom". Och hoppar in i din bil innan du ens har sagt klart det, så det sista hör vi dig mumla i bilen och bränner iväg i 70 knyck från platsen. Varpå jag skjuter 2 skott mitt ut i ingenstans då vi ber dig stanna 3-4 gånger innan du kommit mer än 10 meter ifrån oss. 

Så hur det kan vara VI som gjort fel i RP:t får du gärna förklara för mig personligen i TS då jag tänker sitta och vänta på din ursäkt där. Tills vidare innehaver du titeln som TANOAS SÄMSTA RP:ARE. Väl förtjänat också. 

 

2. Hur (pekar mot en admin) behandlar folk utan hur den personen gillar den och inte detta är baserat på hur Seth AKA Olsson blir behandlad blivit bannad hur många gånger som helst men denna admin har typ nåt relationship med honom så att han kan bli unbannad hur många gånger som helst förstår att han är ung och så men 4 chanser e en bedrift och detta är många upprörde över. ganska uprörande!

 

Jonas täckte denna rätt bra så tänker inte ta den.

3. Sen händelsen som hände igår med att några personer kommer in först och tar cv-d va fan handlar det om seriöst vi äger det men då kan inte vissa Admins komma och hjälpa till utan säger ''Det e skit samma för mig vem som har det eftersom det nu är en helt ny server'' asså det är rena bullshiten hur tänker du? ska inte du försöka hjälpa till och bestäma vad som är rätt. om detta skulle varit dig skulle du fixat det åt dig själv och sagt att det är fel! Man lägger ner tid och möda i en sak sen e det först in på servern som kan ta det ifrån en asså tänk efter.

Det här förklarade jag för dig igår, jag förklarade det för Illmaister en gång till efter det och har seriöst ingenting mer att säga i det ämnet faktiskt. Vi körde på en hel nystart och det var det beslutet vi tog.. Det får ni rätta er efter denna gången.

4. Sen att ni MÅSTE lyssna på kommunitet annars blir det som en specifik annan server som gick i graven efter att dom inte lyssnar på spelarna utan gör som dom själva tycker, Sen vet jag att försvaret kommer ligga i att jo ni bryr er jaa det e klart ni BRYR er och försöker göra det bästa men ni måste också kunna lyssna och analysera det andra tycker.

Vet hur hur mycket kritik som jag försöker ta åt mig utav och hur trevlig jag försöker vara emot varenda en utav er även om eran idé låter väldigt Far off så har jag alltid bemött personer på ett bra sätt och alltid lyssnat på vad folk säger. Sen så blir det inte alltid så som ni vill men det betyder inte att man inte har tagit åt sig av det som är sagt. Sen tycker jag för övrigt att du är helt fel person att komma och läxa upp admins om Förståelse med det beteendet som du visat upp för oss den senaste tiden. 

5. att ni bytte till tanoa utan att göra en test server innan gjorde att ni tappade VÄLDIGT många spelare som har lagt ner 2000 + timmar i att få upp allt, sen att det är dött över sommaren på servern som det var på altis men nu kommer det vara EXTREMT dött eftersom alla har inte pengar till tanoa och vill komma tillbaka till altis och dom som inte har råd som vill köra på altis kommer till andra Communitys som enligt Dem är bättre.

Som Jonas sa så fanns det inte längre någon glöd kvar hos oss admins. Goatis var extremt trött på att deva Altis, jag var extremt trött på samma gamla karta och jag tror vi är rätt eniga om att vi alla kände samma sak. Vissa av oss har varit administratör för Altis life sedan Sommaren 2014, vilket är över 2 år i skrivande stund och det finns inte längre den passionen ifrån våran sida. Däremot Tanoa tror vi att vi kan använda den vanliga CvG glöden till och göra den till den attraktivaste Life servern som finns med tanoa som karta och därför så gick vi den vägen. 
Jag har hört talas om 2 spelare som tycker det är negativt att vi byter. För ni inte fram åsikter så kommer dem aldrig höras. Bra att du gör det, men det är flera hundra mot 2 i dagsläget.

6. På DH det skulle ju varit nice om ni hade plannerat in ett ställe som dom på CV hade kunnat träffats och pratat men istället fick inklusive mig och /stefan ö / jax / Dennis försöka fixa ihop något lite snabbt försök att vara lite mer arrangerad IRL till event och så ;) 

Vill ni som är där på plats träffas så fanns det ett jättefint forum här som ni kunde kontakta varandra på, förstår inte varför jag som sitter uppe i Norrland utan att ens veta hur DH ser ut ska bestämma en träff åt er. Jättebra att ni engagerade er i det, det är ingen som har sagt något annat men det är inte vårat ansvar som inte ens är på plats att fixa det för er faktiskt. Nu var Goatis där men om jag inte missförstod han så var det lite spontant från hans sida att ens fara dit.

kan förklara för dom som vill i ts om det är så

så kan ni få min åsikt om allt detta?

DEAL?

Link to comment
Share on other sites

Jag förstår inte varför man inte får tillbaka grejjerna ifall spelet krashar? Setat sedan releasen och farmat.. köpte en hellcat och blev riktigt nöjd (Asså, ni måste förstå hur mycket 700 tusen är såhär efter release)  

 Fyllde upp helikoptern med salt och kände att det börjar gå bra nu :D meeeeeeeeeeeeen... Spelet blir VITT och fastnar, såfort jag klickade på skrämen fick jag upp att arma krashade https://gyazo.com/80f76452f94941fbd6da6e2fcbb9bebe

 

Kontakade Admin direkt och fick en käftsmäll, inte vårat fel att ditt spel krashade. Hörde en likande händelse med en ak som kostar 450k, föraren körde in i ett träd och hans kropp flyger ut ifrån rutan och vapnet despawnar.. "Det är en arma bugg" 

 

Såklart att ADMINS inte bryr sig, då ni själva springer runt med godmode medans spelare är inne, flyger runt med era flashiga svärare för pengar som NI SJÄLVKLART har farmat ihop själva. Ni har köpt hus också som ni har FARMAT er till? 

 

Gått 2 dagar och ni har redan bajsat på mig iallafall, känns inte värt att lägga ner mer tid iaf! hoj

 

 

 

Edited by Dimitri
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Dimitri said:

Jag förstår inte varför man inte får tillbaka grejjerna ifall spelet krashar? Setat sedan releasen och farmat.. köpte en hellcat och blev riktigt nöjd (Asså, ni måste förstå hur mycket 700 tusen är såhär efter release)  

 Fyllde upp helikoptern med salt och kände att det börjar gå bra nu :D meeeeeeeeeeeeen... Spelet blir VITT och fastnar, såfort jag klickade på skrämen fick jag upp att arma krashade https://gyazo.com/80f76452f94941fbd6da6e2fcbb9bebe

 

Kontakade Admin direkt och fick en käftsmäll, inte vårat fel att ditt spel krashade. Hörde en likande händelse med en ak som kostar 450k, föraren körde in i ett träd och hans kropp flyger ut ifrån rutan och vapnet despawnar.. "Det är en arma bugg" 

 

Såklart att ADMINS inte bryr sig, då ni själva springer runt med godmode medans spelare är inne, flyger runt med era flashiga svärare för pengar som NI SJÄLVKLART har farmat ihop själva. Ni har köpt hus också som ni har FARMAT er till? 

 

Gått 2 dagar och ni har redan bajsat på mig iallafall, känns inte värt att lägga ner mer tid iaf! hoj

 

 

 

Savage 1+

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Dimitri said:

Jag förstår inte varför man inte får tillbaka grejjerna ifall spelet krashar? Setat sedan releasen och farmat.. köpte en hellcat och blev riktigt nöjd (Asså, ni måste förstå hur mycket 700 tusen är såhär efter release)  

 Fyllde upp helikoptern med salt och kände att det börjar gå bra nu :D meeeeeeeeeeeeen... Spelet blir VITT och fastnar, såfort jag klickade på skrämen fick jag upp att arma krashade https://gyazo.com/80f76452f94941fbd6da6e2fcbb9bebe

 

Kontakade Admin direkt och fick en käftsmäll, inte vårat fel att ditt spel krashade. Hörde en likande händelse med en ak som kostar 450k, föraren körde in i ett träd och hans kropp flyger ut ifrån rutan och vapnet despawnar.. "Det är en arma bugg" 

 

Såklart att ADMINS inte bryr sig, då ni själva springer runt med godmode medans spelare är inne, flyger runt med era flashiga svärare för pengar som NI SJÄLVKLART har farmat ihop själva. Ni har köpt hus också som ni har FARMAT er till? 

 

Gått 2 dagar och ni har redan bajsat på mig iallafall, känns inte värt att lägga ner mer tid iaf! hoj

 

 

 

 

Enda anledningen till att det ser ut såhär idag är pågrund utav situationer som har lett oss hit ifrån första början. När jag först började här som moderator efter sommaren 2014 så gav vi tillbaka saker för nästan allting som hände. Det som hände då var att folk började sätta saker i system, krasha sina spel och göra olika saker för att dem visste att man skulle få tillbaka saker då. Mycket sådant har spelat in till varför du idag inte får tillbaka dina saker för sådana grejer, för att det tidigare har satts i system och används utav en stor del utav en spelarbas för att vinna saker som man inte borde ha. 

Nu kan ju du tycka, men vadå varför skulle jag tjäna på att krasha mitt spel? Nä det gör DU ju självfallet inte så sådana fall men jag vet själv om fall som jag varit ansvarig över där folk faktiskt tjänat på att krasha sina spel och sedan få refund för det. På grund utav den brist på respekt för funnits för supporten tidigare så ser det i dagsläget ut som det gör nu, iallafall som jag tolkar allting då jag varit med rätt länge.

Är det inte så det ser ut i dagsläget så är det ju absolut dags att se över i vilka situationer vi ska börja ge tillbaka saker så det är absolut någonting jag kan lyfta. 
Vad gäller Godmode och Svävare som du väljer att kalla det, så är det ett flertal situationer som jag måste fixa med som kräver att jag har godmode på, det är dock endast under dem situationerna jag gör det och sedan plockar jag av det när jag återgår till att vara en vanlig spelare. Har någon av våra admins fått en fördel över dig genom att använda godmode då föreslår jag att du kontaktar mig med en video. Annars är det nästa lika bra att bara vara tyst ifall det inte används till en abuse :)
Jag sitter för övrigt på en Xi'an, vilket är tur för annars hade jag och Joey inte upptäckt att det fanns ammo kvar i Gunner Seat som man kunde använda. kunde ha gått illa. Och därav så har jag faktiskt rätten att testa på vilket fordon jag vill. Dock tänker jag inte plocka ut den igen förrän jag har köpt en egen, vilket säger sig självt.

När det kommer till att bry sig om servern och om att bajsa på saker så är ju inte Herr Englund rätt person att uttala sig tycker då jag. Den rätten förlorade du för längesedan! Synd att du slutar men lycka till någon annanstans! Hoj!

Lät jag ohövlig så ber jag om ursäkt, ger bara min version då det du skrev såg väldigt vinklat ut!

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.