Jump to content
CvGaming

Bannad f;r duping


rasnik1017
 Share

Recommended Posts

det som hande va att jag och mina kompisar satt i en bil och da blev en av oss bannade medans han korde och ramlade ut ur bilen. Da trodde jag och den andra killen att han dog och inte skulle fa tillbaka sakerna nar han kom tillbaka efter bannen. Sa vi tog upp hans saker och d[ kom en admin in i ts och sa att vi skulle bli perm bannade for doping.  Och nu har jag varit bannad i snart 1 manad och 2 veckor. Jag visste inte att han skulle fa tillbaka sakerna nar hans ban var slut sa jag ber om ursakt jag borde ha kollat upp innan om jag skulle tagit upp sakerna eller ej. Och med detta vill jag  komma till att ni ksk kan gora en ban appeal for borjar bli trakigt att spela arma utan era servrar. Nar detta h'nde hette jag (K.A)Rasmus Ballesson

Edited by rasnik1017
Link to comment
Share on other sites

Just now, rasnik1017 said:

va menar du

Redigera din post och fyll i det här;

 

     Appeal Information

            Name: *Your in-game name* (optional: guid)

            Date: YYYY-MM-DD - <Time it happened>

            Reason: Explain your point of view as much as in-depth as possible. If you have any proof of the users guilt in form of links, post them here.

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, rasnik1017 said:

men jag kommer inte ih[g n'r det va

 

 

Du kan skriva ungefär, viktigaste är att du följer templaten

Edited by WoXXeN
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.