Jump to content
CvGaming

Ban Appeal - [sWipe] Z.s


Z.s
 Share

Recommended Posts

Name: [sWipe] Z.s (76561198108243866)

            Date: Någonstans runt 2016-05-20 under natten

            Reason: Jag blev bannad för duping. Eftersom att jag var utsatt för mycket RDMs och inte har något program att filma med så gjorde jag det dumma valet att börja dupa gear. Jag vet att det var dumt och om jag kunde så skulle jag spola tillbaks tiden och göra det ogjort. Jag har aldrig under min tid på CvGaming blivit bannad av något skäl alls förutom denna bannen. Jag har alltid varit emot duping och jag vet inte riktigt vad som fick mig att börja duplicera det gear som jag redan hade, det var väl på grund utav att jag var så trött på alla dessa spelare som inte kunde spela på servern utan att veta reglerna. Jag ber om ursäkt till CvGaming för att jag duplicerade gear och jag hoppas att ni är villiga till att ge mig en ny chans. Jag önskar också att bli unbannad på TeamSpeak då jag blev bannad där samtidigt som jag blev bannad på servern.
 

Mvh/Z.s

Link to comment
Share on other sites

  • Goatis locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.