Jump to content
CvGaming

Ban Appeal


OttovonStauffenberg
 Share

Recommended Posts

Name: [K.A]OttoVStauffenberg

Date: 6 juni 2016 (Nationaldagen om jag inte missminner mig, kan vara 7 juni med vid midnatt)

Anledning: Duping

Kommentar: Ansökte för en månad sen, men tänkte det är kanske värt igen att fråga! Dupade när något i mitt gang lämnade servern så fanns han saker kvar i marken och jag tog upp dem under uppsikt av admin! Som tur var fångade de mig på bar gärning, medvetenheten var inte den bästa då jag spontant plockade sakerna, skulle återvända för att ansöka ban appeal efter en månad vilket jag har gjort men då svarade ingen så jag ger det en ny chans och är endå glad att jag fick det straff jag har fått :) 

Lärt mig min läxa och om supporten anser att bannen behöver vara längre så är det fullt förståeligt och då återvänder jag i September igen och frågar!

Förhoppningsvis kan man komma tillbaks igen, har investerat en del tid och pengar på servern så det hade varit episkt ifall man fick en andra chans! Förståeligt om inte.

Hälsningar

Otto

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • Afriel locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.