Jump to content
CvGaming

[ban appeal] Krayroski


Teechy
 Share

Recommended Posts

Name: Krayroski

Date: 2016-02-21

Reason: Jag vart bannad efter en röstning av vad jag förstått för att ni admins ansåg att jag inte tillförde något mer än väldigt mycket drama till servern (Vilket jag faktist gjorde då). Många spelare skulle tydligen suttit i skiten för saker som jag indirekt har fått folk att göra. Bobbi har förstått hur jag funkat som person vilket är väldigt bra som spelare i denna communityn. Saker blev fel och levde alltid kring reglerna och är nog en av anledningarna till att personer jag inte snackat med ogillade mig. När detta hände så var jag ledare och folk i mitt gäng gjorde som dom själva ville, trodde jag då. Saker som hände i gänget var ändå utav mina beslut och det är först nu efter en paus som jag faktist förstått det. Jag har en tendens att få med mig spelare på min sida och ha kul när vi spelar vilket jag gjorde på ett väldigt negativt sätt, och det var det bobbi såg som inte jag såg.

Nu efter en paus vill jag inte mer än komma tillbaka nu när altis life åker upp igen och göra rätt för mig. Jag vill nu istället använda min förmåga till att få med mig spelare på ett posetivt sätt och göra det kul för alla och mig själv. Jag skulle bara vela få en andra chans, göra rätt för mig och kanske utöka mina 2000 timmars speltid på servern!

////Kray

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Måste börja med att berömma dig för en välskriven appeal, och tycker det är bra att du kommit fram till att du är manipulativ. 

På grund utav ditt förflutna så är givetvis vi admins oroade över att  lyfta din ban. Fanns en bra anledning till varför den lades från början.

Vi är inte helt övertygade om att du inte skulle falla tillbaka på gammalt beteende om vi släppte in dig igen, och vi väljer därför att neka din appeal.

Link to comment
Share on other sites

  • Afriel locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.