Jump to content
CvGaming
  • 0

CS problem


Z.s
 Share

Question

har blivit bannad på cs 2 gånger i rad nu för att jag har ``kickar för många spelar`` har ej kickat nån på 5 matcher? help?!?!? e bannad 24 timmar nu vill it bli bannad i en vecka 

 

 

 

 

 

Edited by Z.s
Cause im a retard
Link to comment
Share on other sites

21 answers to this question

Recommended Posts

  • 2
7 minutes ago, Z.s said:

men Jag har ju it kicka nån ;_;

Behöver inte vara du som kickat någon, räcker med att du röstar ja på en kickvote som ligger uppe. 
Det är rätt simpelt, blir du bannad för du kickar många så har du kickat många :)

Link to comment
Share on other sites

  • 1

 

5 minutes ago, DompaN said:

detta e den dummaste posten under hela cvs tid

ja ja kan it säga emot de :D vart upe i typ 34 timmar skyll it på mig Dompan skyll PÅ gaben

Link to comment
Share on other sites

  • 1

håll käft

4 minutes ago, DompaN said:

jag o Z snackar på ts...

Z: vad e habbo hotel? 

jag: due ju dum i huvudet

Z: är de någon film eller va? jag spelar bara cs och arma <_<

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1
5 minutes ago, Legacy™ said:

Behöver inte vara du som kickat någon, räcker med att du röstar ja på en kickvote som ligger uppe. 
Det är rätt simpelt, blir du bannad för du kickar många så har du kickat många :)

aha trodde man behövde kicka dom aja tack :)

Link to comment
Share on other sites

  • 0
2 minutes ago, Z.s said:

har blivit bannad på cs 2 gånger i rad nu för att jag har ``kickar för många spelar`` har ej kickat nån på 5 matcher? help?!?!? e bannad 24 timmar nu vill it bli bannad i en vecka 

Jaha och? Inte direkt vi som bannat dig?

Link to comment
Share on other sites

  • 0
2 hours ago, Z.s said:

har blivit bannad på cs 2 gånger i rad nu för att jag har ``kickar för många spelar`` har ej kickat nån på 5 matcher? help?!?!? e bannad 24 timmar nu vill it bli bannad i en vecka 

 

 

 

 

 

Det är rätt enkelt och fixa... börja med o inte kicka laget så kanske du inte får ban ;) 

Link to comment
Share on other sites

  • -2
7 minutes ago, Goatis said:

Jaha och? Inte direkt vi som bannat dig?

HAHAHAHAHAHAHA 1+. 

 

11 minutes ago, Z.s said:

har blivit bannad på cs 2 gånger i rad nu för att jag har ``kickar för många spelar`` har ej kickat nån på 5 matcher? help?!?!? e bannad 24 timmar nu vill it bli bannad i en vecka 

du får ta det med gaben

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.