Jump to content
CvGaming
  • 0

Tekniskt


Thorwald
 Share

Question

Visste inte om jag skulle lägga topicen här men har en fråga så  vi kör på och kanske kan diskutera om det funkar?

Kan man koppla ihop sitt Xbox one / Xbox 360 nåt av dem med sin dator så att man kör på båda Proccessorna för skulle va nice att få upp några extra fps när man inte använder Xbox längre?

Tacksam för svar

Link to comment
Share on other sites

8 answers to this question

Recommended Posts

  • 3
1 hour ago, [CV-D] Bengtsson said:

Visste inte om jag skulle lägga topicen här men har en fråga så  vi kör på och kanske kan diskutera om det funkar?

Kan man koppla ihop sitt Xbox one / Xbox 360 nåt av dem med sin dator så att man kör på båda Proccessorna för skulle va nice att få upp några extra fps när man inte använder Xbox längre?

Tacksam för svar

069.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Nja, du kan dock ta ut proccesorn från one't och sätta i datorn så du har 2. Vet inte om det måste vara samma , MEN det kommer vara för svårt för dig. Inte för att vara taskig men du kan nog inte göra sånt. ( kan inte det själv, så kanske inte ska säga något om den saken. ) Borde fungera iaf. 

 

( Bara en idé, ingen behöver bli triggerd på mig nu, tack tack. ) 

Link to comment
Share on other sites

  • 0
1 hour ago, PeTTePeTTe said:

Nja, du kan dock ta ut proccesorn från one't och sätta i datorn så du har 2. Vet inte om det måste vara samma , MEN det kommer vara för svårt för dig. Inte för att vara taskig men du kan nog inte göra sånt. ( kan inte det själv, så kanske inte ska säga något om den saken. ) Borde fungera iaf. 

 

( Bara en idé, ingen behöver bli triggerd på mig nu, tack tack. ) 

Lite svårt att köra 2 processorer på ett moderkort som stödjer 1 :)

Link to comment
Share on other sites

  • 0
2 hours ago, PeTTePeTTe said:

Nja, du kan dock ta ut proccesorn från one't och sätta i datorn så du har 2. Vet inte om det måste vara samma , MEN det kommer vara för svårt för dig. Inte för att vara taskig men du kan nog inte göra sånt. ( kan inte det själv, så kanske inte ska säga något om den saken. ) Borde fungera iaf. 

 

( Bara en idé, ingen behöver bli triggerd på mig nu, tack tack. ) 

Är rätt säker på att xbox har en custom CPU, som inte passar i pc moderkort

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.