Jump to content
CvGaming

Ban Appeal <3


Abd Al-Qadir
 Share

Recommended Posts

  Name: Abd-Al-Qadir

            Date: 2016-05-12 Obs: Inte säker på datumet!- <Vet inte riktigt någonstans på kvällen tror jag.

            Reason: Så dum som jag var bröt jag mot den mest game-breaking regeln av alla, duping. Jag dupade för att inte behöva bry mig om gear när jag tex ska ut och roleplaya eller ut i krig. Det var riktigt dumt gjort av mig                               och ångrar mig verkligen! Jag hoppas på en ny chans här på Altis nu när servern börjat om helt och alla blivit wipade, tack för mig.

Link to comment
Share on other sites

Hej Abd-Al-Qadir...

 

Du förstår iaf att du gjort bland det värsta man kan göra, dupea. Du har helt enkelt förstört spelupplevelsen för dig själv och andra. Du har bidragit i att förstöra

en balans som vi kämpat med att bygga upp. Jag är inte redo att släppa in dig efter 3 månader, 3 månader då du antagligen softat på stranden, käkat god mat

och  spanat på tonårstjejer i bikini. Med det sagt menar jag att du aldrig haft tiden och sakna cvgaming.  Nu är hösten är, det är regn och rusk. Och det är verkligen

nu man vill spela dator. DVS, NU kommer du sakna cvgaming .. Och det ska du göra.. Med det sagt, du är välkommen med en appeal om 3 månader.

 

DECLINED

Link to comment
Share on other sites

  • Afriel locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.