Jump to content
CvGaming

Mirre * Ban Appeal


Mirre
 Share

Recommended Posts

            Appeal Information: 

            Name: *Your in-game name* (optional: guid) Mirre

            Date: YYYY-MM-DD - <Time it happened> Någonstans runt Februari skulle jag tro.

            Reason: Explain your point of view as much as in-depth as possible. If you have any proof of the users guilt in form of links, post them here.

Jag blev bannad för dupeing för att jag sålde ett vapen till en person och när jag sålde det till honom så gav jag honom samma vapen fast dupeat.

Jag duplicerade också några västar som jag hade i mitt hus och jag skulle bara säga att varför jag gjorde detta var för att jag och mina kompisar tyckte att vi skulle kunna bli det största gänget ifall vi skulle dupea till oss gear då vi redan kunde iallafall skjuta lite, och liksom visa upp oss på servern, nu när jag tänker på det låter det skit löjligt och jag förstår inte varför jag gjorde det.

Något som var dumt också var att när admins frågade vad jag hade gjort så ljög jag rakt upp i en admins ansikte och det var helt fel av mig, jag skulle tagit tag i det jag gjorde och erkänt att jag dupeade detdär vapnet och dem västarna. 

I vilket fall skulle jag ha åkt fast för det ändå för att jag dupeade och det var skit dumt av mig, och jag förstår nu att spelet blir så mycket roligare ifall man spelar det och inte fuskar till sig grejer för att visa upp sig själv som ett större gäng för att man har gear.

Det är roligare ifall man har ett gäng och man har tjänat dem grejerna man har, och inte gjort som jag gjorde och dupeat till mig dem grejerna jag behövde.

Adminen som bannade mig hette Nordqvist tror jag. 

Edited by Mirre
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • Afriel locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.