Jump to content
CvGaming

[Ban Appeal] "J. Senaz"


J. Senaz
 Share

Recommended Posts

Appeal Information

            Name*Your in-game name* "J. Senaz"

            Date: YYYY-MM-DD - <Time it happened> ca 7 månader sen

            Reason: Explain your point of view as much as in-depth as possible. If you have any proof of the users guilt in form of links, post them here. Jag har blivit bannad för att jag duplicerade vapen, västar, allt möjligt. Jag förstår varför det var fel och det kommer inte ske igen. Man lär sig efter sina fel. Jag har ingen aning vem som gav mig bannen då jag blev bannad när jag inte var inne på datorn.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Jag har försökt att bli unbannad innan dom ens flyttade hit och har alltid velat att bli unbannad då jag förstod mitt fel. När jag fick bannen var jag en ny och dålig spelare men nu har jag spelat mycket mer och kan mycket mer om spelet och kommer då inte ha en anledning till att fuska till mig vapen osv. Jag har mognat till mig och vet hur man ska bete sig. Anledningen till att jag vill spela på cvg är för att det är här jag hör hemma, det var här jag började spela och vill fortsätta med det. Jag ber om ursäkt för mitt regelbrott det kommer inte att ske igen.

Link to comment
Share on other sites

"här jag hör hemma, det var här jag började spela och vill fortsätta med det."

 

"Det kommer inte ske igen.."  DAMN RIGHT SON!

 

Jag ger dig en ny chans, ta  för fan vara på den nu.. Välkommen tillbaka! 

 

ban lyft.. 

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • Afriel locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.