Jump to content
CvGaming

Ban Req - T.Bengtsson


Kurre Ugur
 Share

Recommended Posts

Name - [C.CO] Kurre Ugur

Offender Name - [NATO] T.Bengtsson

Date - 2016-08-28 // 16-17

Jag skulle gå till bandit för att lägga in pengarna jag hade på mig. Då kommer NATO och ska jaga mig. Då får dom för sig att rdma.
 

 

 

Edited by Kurre Ugur
Link to comment
Share on other sites

Ursäkta att jag skriver här men var med och sköt på dig så var vittne.

Ville bara ge dig ett råd att höja din volym när du lägger en ban request, man hör ju inte ens dina fotsteg eller TeamSpeak, denna ban requesten kan knappt gå igenom om du inte lägger upp ett videoklipp där man iallafall kan höra dina steg...

Link to comment
Share on other sites

ditt ljud är extremt lågt då man knappt kan höra din TS OCH INTE ens dina fotljud  men kommer med en video när jag engeadar om de behövs gubben ;) 

Edited by T.Bengtsson
Link to comment
Share on other sites

Just now, T.Bengtsson said:

ditt ljud är extremt lågt då man knappt kan höra din TS också men kommer med en video när jag engeadar om de behövs gubben ;)

Du får jätte gärna länka men det ändrar ju ändå inte faktum om att jag inte hörde dig ingame.

Link to comment
Share on other sites

Just now, Kurre Ugur said:

Du får jätte gärna länka men det ändrar ju ändå inte faktum om att jag inte hörde dig ingame.

Faktumet är att ditt ingame ljud hörs inte alls och ditt overall ljud är lågt, de finns knappt nåt som jag kan göra åt de de e som om jag skulle sänka mitt overall data ljud på alla program till 10 % sen när jag blir engeadad in-game och inte hör de så klagar jag?

Link to comment
Share on other sites

Just now, T.Bengtsson said:

Faktumet är att ditt ingame ljud hörs inte alls och ditt overall ljud är lågt, de finns knappt nåt som jag kan göra åt de de e som om jag skulle sänka mitt overall data ljud på alla program till 10 % sen när jag blir engeadad in-game och inte hör de så klagar jag?

Shift + o sänker ljudet i spelet men inte andras röster, vad jag kan minnas iaf

 

Link to comment
Share on other sites

Kollat lite på det i Sony Vegas, vad jag kan höra, om jag höjer ALLT till max och lite till så hög man nästan hur han springer på backen... Jag vet inte vad du har gjort med ditt spel men på nått sätt så har du nästan inget ljud... Admin borde kolla mer på detta!

Link to comment
Share on other sites

Just now, Scuba said:

Shift + o sänker ljudet i spelet men inte andras röster, vad jag kan minnas iaf

 

Ja det stämmer, men vad har det med det du quotade att göra?
Vi testade att höra varandra in-game och var man så nära så att man såg spelarens namn så hördes man perfekt, det är inte vårat ansvar att Kurre Ugur har sänkt ljudet (antingen på datorn eller på videon) och då ska vi inte behöva ta konsekvenserna...

Link to comment
Share on other sites

  • kooben locked this topic

Låser denna då era diskussioner inte kommer nånvart.

Bengtsson, jag bad dig för 1h sen att skicka video till mig på eran pov. Har fortfarande inte fått något!

Den här ban reqen kommer inte avgöras innan du laddat upp och bevisat att ni faktiskt engagat.

Link to comment
Share on other sites

Då du Bengtsson säger att du har en video på när du engage:ade, så ligger det ju i dina händer. Det är ni som engage:ar som ska se till att motparten hör er engage.

Jag tänker låsa upp denna post och vill ENBART att Bengtsson postar sin video på när han engage:ar. Alla andra kommentarer kommer tas bort och få en varning på forumet.

Du har 48 timmar på dig.

Link to comment
Share on other sites

  • Sajm0n unlocked this topic
Just now, Sajm0n said:

Då du Bengtsson säger att du har en video på när du engage:ade, så ligger det ju i dina händer. Det är ni som engage:ar som ska se till att motparten hör er engage.

Jag tänker låsa upp denna post och vill ENBART att Bengtsson postar sin video på när han engage:ar. Alla andra kommentarer kommer tas bort och få en varning på forumet.

Du har 48 timmar på dig.

 

Link to comment
Share on other sites

Att han engage:ar i TS hjälper ingeting, både du och jag vet att Kurre inte skulle höra det.

Givetvis vill jag ha en video från han som engage:ar så jag ser att han engage:ar ingame också. Skiter fullständigt i om han skriker sin engage i TS.

Link to comment
Share on other sites

Just now, Sajm0n said:

Att han engage:ar i TS hjälper ingeting, både du och jag vet att Kurre inte skulle höra det.

Givetvis vill jag ha en video från han som engage:ar så jag ser att han engage:ar ingame också. Skiter fullständigt i om han skriker sin engage i TS.

De har jag ej för mitt shadowplay minne blev fullt

Link to comment
Share on other sites

Just now, T.Bengtsson said:

De har jag ej för mitt shadowplay minne blev fullt

Men han som engage:ade ? Vill inte ha från dig längre, då jag trodde att det var du som engage:ade. Jag vill ha en video från han som jagar Kurre och skriker i TS.

Link to comment
Share on other sites

Just now, Sajm0n said:

Men han som engage:ade ? Vill inte ha från dig längre, då jag trodde att det var du som engage:ade. Jag vill ha en video från han som jagar Kurre och skriker i TS.

de är jag som skriker i TS som sagt

Link to comment
Share on other sites

  • Sajm0n locked this topic
  • 2 weeks later...

Hej, Ursäkta sent svar...

Men hur som helst tänker jag neka denna iallafall. Visst det är upp till den som engage:ar att se till att motparten hörde engage:en, men på videon du har skickat Kurre så är ALL volym väldig låg, även på TS. Beviset kan nämligen vara redigerat vilket är STRIKT förbjudet.

Kurre, jag säger inte nu att du HAR redigerat ljudet i klippet, men OM du nu har det, vilket du själv borde veta, så tycker jag att du ska ta en rejäl funderare om det är värt det.

DECLINED

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.