Jump to content
CvGaming

RiP gear...


 Share

Recommended Posts

Så jag märkte att servern va tom så jag passa på att åka till gang hideout och köpte x antal uppsättningar och la i bilen och resten kan ni nog se för er själva....... om ni är lata skippa till 01:12

 

Edited by BjeNw0w
Link to comment
Share on other sites

Är det ett plugin som auto-impoundar bilar? Eller är det en bugg?

Jag och några polare farmade häromdan och fick reda på att några hade satt upp sig för att råna folk vid drug dealern, så vi ställde truckarna i kavala square och gick omkring å roleplayade lite sålänge. När vi kom tbx vär de borta. :/

Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, Perzonee said:

Är det ett plugin som auto-impoundar bilar? Eller är det en bugg?

Jag och några polare farmade häromdan och fick reda på att några hade satt upp sig för att råna folk vid drug dealern, så vi ställde truckarna i kavala square och gick omkring å roleplayade lite sålänge. När vi kom tbx vär de borta. :/

Vet inte, men vad det än är så hatar jag det

Edited by BjeNw0w
Link to comment
Share on other sites

Nej, det var ingen bugg. 

Jag smög mig fram till ditt fordon och impounda den när du inte såg.

Det är som så att jag håller på med en del 2 till den oscars nominerade drama-komedin "sosse kooben" huvudroll, mig själv.

 

Skämt åsido, ska snacka med de andra modsen /admins så ska vi kolla upp vad felet kan tänkas vara. Återkommer till dig efter jobbet imorn! 

Link to comment
Share on other sites

Just now, kooben said:

Nej, det var ingen bugg. 

Jag smög mig fram till ditt fordon och impounda den när du inte såg.

Det är som så att jag håller på med en del 2 till den oscars nominerade drama-komedin "sosse kooben" huvudroll, mig själv.

 

Skämt åsido, ska snacka med de andra modsen /admins så ska vi kolla upp vad felet kan tänkas vara. Återkommer till dig efter jobbet imorn! 

Borde ha vetat, typiskt sosse kooben :D

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
2 minutes ago, chebbi said:

Vem fan tror du att du är din fkn norrlänning... Värmland ska de va..

Västebotten4life

 

Och hur fan har det här med att göra med att joeles saker är borta pga av att kooben impounda hans tb

Link to comment
Share on other sites

Just now, B. Lattman / Norrländingen said:

Västebotten4life

 

Och hur fan har det här med att göra med att joeles saker är borta pga av att kooben impounda hans tb

Kooben är ju tappad så man vet ju aldrig vad han gör

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.