Jump to content
CvGaming

Ban Request NATO stefan.ö


J.Brando
 Share

Recommended Posts

1.Name: [MedicTrainee] J.Brando

2. the Accusing player: NATO Stefan.ö

3. Witness: [Medic-Chief] KingCrazy, [Air-Medic] Kangawroon

Me and KingCrazy was gonna rescue APD after being killed by NATO and then NATO Stefan.ö killed me for no reason. We didnt get any warning about rescue the APD. I got RDM'ed twice!

Date: This was like 15 min ago. 06.09.2016.

Evidence: 

 

 

Link to comment
Share on other sites

I do understand and know that Stefan.Ö did wrong in this situation.
But i hope that you're very aware that you might have revived too many of them. You're allowed to revive 3 people per faction/gang in a fight, and you clearly revived more. So me and Stefan.Ö were very frustrated with you reviving them multiple times...
 

Just now, KingCrazy said:

but that does not give u permission to kill a medic..

 

I just said that i understood that Stefan had done wrong...

Link to comment
Share on other sites

Just now, Kafadog said:

I do understand and know that Stefan.Ö did wrong in this situation.
But i hope that you're very aware that you might have revived too many of them. You're allowed to revive 3 people per faction/gang in a fight, and you clearly revived more. So me and Stefan.Ö were very frustrated with you reviving them multiple times...

hi! i didnt revive any of the APD or NATO. Kingcrazy revived 3 APD guys i think.

Link to comment
Share on other sites

Just now, Kafadog said:

I do understand and know that Stefan.Ö did wrong in this situation.
But i hope that you're very aware that you might have revived too many of them. You're allowed to revive 3 people per faction/gang in a fight, and you clearly revived more. So me and Stefan.Ö were very frustrated with you reviving them multiple times...

but that does not give u permission to kill a medic..

 

Link to comment
Share on other sites

Asså ska inte kommentera eller lägga i mig men eftersom att jag lade in 3 ress/gäng/faktion när jag var medic chef så verkar en del tro att det är en server regel. 

Så för att klargöra: Om en medic ressar fler än 3 så bryter det mot MEDICS interna regler och är därför INTE banbart för att det inte är en server regel. Så att ligga och trycka på att J. Brando har gjort fel är ju bara upp till kingcrazy och är inte ett argument att använda i en ban req.

 

Link to comment
Share on other sites

Sorry för att jag inte har skrivit för en nu fick inte reda på att jag hade en ban request på mig för ens nu har haft mycket att göra idag.

Men allt jag kan säga är det dom har skrivit skrivit innan och ätt det är väldigt svårt att hålla kolla på vilka som är polis och medic fall ni springer runt som yra höns. Nar jag var medic så var det självklart att man ska dra ifrån området så fort man tar skott och som man ser i min video så gömmer sig bara medicen.  

Och är är mitt POV: 

 

Link to comment
Share on other sites

Om det börja regna in skott så kan ju inte ni medics springa runt och tro att ni är odödliga. Bara för dom kanske inte FÅR skjuta er avsiktligt, så är det ju lätt att det händer i en eldstrid då ni springer runt som ni gör här. Så ni medics måste börja tänka er in mer i en RP situation, ni kan inte se er själva som odödliga.

Kommer neka denna, då jag ser på Stefan.Ö:s POV att det inte är avsiktligt.

DECLINED

Link to comment
Share on other sites

  • Sajm0n locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.